PGE prowadzi przetarg na wybór agencji interaktywnej do dwuletniej współpracy od stycznia br. W pierwszym jego etapie wpłynęło 9 ofert złożonych przez 14 firm (pięć złożyły konsorcja firm). Zgłosiły się Havas Media, The Digitals, Codemedia, MU Interactive oraz konsorcja: K2 Internet z K2.pl i K2 Media, GoldenSubmarine (razem ze swoją spółką zależną), Apella z LookSoft, Atos Polska z Infinity Group oraz Digital Brothers z FOG Content Agency.
Do kolejnego etapu, w którym agencje otrzymają specyfikację istotnych warunków zamówienia i zaproszenie do składania ofert wstępnych, nie zakwalifikowały się Codemedia i MU Interactive.
PGE nie podaje terminu wyboru zwycięskiej firmy. Spółka dopuszcza wybór maksymalnie dwóch firm do współpracy.
Agencja wybrana w przetargu będzie odpowiedzialna m.in. za kompleksowe przygotowanie, obsługę i realizację kampanii marketingowych w internecie (tzw. kampanii digital) oraz innych środkach komunikacji, wszelkie działania wspierające te kampanie (w szczególności: spoty reklamowe, sesje fotograficzne, produkcja materiałów graficznych i video, produkcja materiałów przeznaczonych do druku), realizację działań niestandardowych w przestrzeni publicznej, które mogą być częścią kampanii w internecie lub innych środkach komunikacji itp. Ponadto zwycięska agencja zajmie się całym obszarem istnienia marki PGE w tradycyjnych i internetowych mediach oraz realizacją wszelkich działań wizerunkowych i sprzedażowych. Wybrana agencja będzie pracować dla PGE przez 24 miesiące od podpisania umowy.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pge-polska-grupa-energetyczna-wybiera-agencje-interaktywna-siedem-ofert-w-przetargu