Droższe reklamy w Polsacie, najwyższe ceny przy „Mega Hicie” i „W rytmie serca”

Biuro Reklamy Polsat Media podniosło ceny reklam na listopad br. średnio od kilku do kilkunastu procent w porównaniu z listopadem ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklamy w paśmie filmowym „Mega Hit”, przy serialu „W rytmie serca” oraz przy prognozie pogody.

Cena spotu w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” wynosi 77,9 tys. zł, czyli 300 zł więcej niż przed rokiem (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto spotów 30-sek., bez rabatów).

Nieco więcej, bo do 81,6 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy prognozie pogody w niedzielny wieczór (w ub.r. maksymalna cena wynosiła 73,4 tys. zł). Zdecydowanie mniej kosztuje obecność reklamowa w tym paśmie w dni robocze - do 72,6 tys. zł (w ub.r. maks. 59,6 tys. zł).

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy „Wydarzeniach” wydadzą do 77 tys. zł za emisję spotu w dni powszednie (w ub.r. 63,8 tys. zł) i 71,4 tys. zł w niedzielny wieczór (rok temu 45,9 tys. zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-telewizji-wrzesien-2017 ##

Nieco mniej kosztują reklamy przy serwisie sportowym: 74,5 tys. zł w niedziele i do 71,4 tys. zł od poniedziałku do piątku. Przed rokiem było to odpowiednio 62,6 tys. zł i 60,8 tys. zł.

Wśród pokazywanych w Polsacie seriali najdroższą reklamowo pozycją jest pokazywany w niedzielne wieczory serial „W rytmie serca”. Spot przy nim kosztuje 76,5 tys. zł. Z kolei reklama przy „Pierwszej miłości” została wyceniona maksymalnie na 73,8 tys. zł (w ub.r. było to 66,6 tys. zł).

Cena spotu przy serialu „Przyjaciółki” wynosi 75,5 tys. zł (w ub.r. 63,5 tys. zł), a przy sitcomie „Świat według Kiepskich” -  do 59,8 tys. zł (w ub.r. 57,3 tys. zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-3-mln-widzow-oglada-nowy-serial-w-rytmie-serca ##

Emisja reklamy przy programie „Nasz nowy dom” to wydatek rzędu 71,1 tys. zł, czyli 6 tys. zł więcej niż w listopadzie ub.r. Na spot przy programie „Supermodelka Plus Size” trzeba wydać z kolei 62,7 tys. zł, a przy sobotnim muzycznym show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” -  62,1 tys. zł (w ub.r. -65,9 tys. zł). Reklama w bloku przy piątkowym programie „Wyspa przetrwania” to koszt rzędu 58,1 tys. zł.

Wieczorem 18 listopada br. Polsat pokaże Galę Boksu Zawodowego, podczas której Tomasz Adamek zmierzy się z Fredem Kassi. Zainteresowani emisją reklamy marketerzy przy tej transmisji zapłacą 34,9 tys. zł.

Z kolei niespełna tydzień później, 24 listopada, stacja wyemituje „Disco Attack”. Spot przy nim wyceniono na 69,4 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/naziemna-telewizja-cyfrowa-wrzesien-2017 ##

Polsat Media jako ostatnie po Biurze Reklamy TVP i TVN Media biuro reklamy ogłosiło cennik reklamowy na listopad.

bg