Ponad 2 mln widzów „Na Wspólnej”. 170 mln zł z reklam

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2016/2017 gromadził średnio 2,02 mln widzów, o 310 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 169,78 mln zł. W Player.pl obyczajowa produkcja miała 50,3 mln wyświetleń.

Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 5 września 2016 roku do 31 sierpnia 2017 roku wyniosła 2,02 mln osób. Przełożyło się na 13,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,48 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/projekt-lady-2-stracil-460-tys-widzow-tvn-zarobil-z-reklam-13-07-mln-zl ##

Widownia „Na Wspólnej” w porównaniu do poprzedniego sezonu spadła o 310 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 1 września 2016 roku) telenowelę TVN średnio oglądało 2,33 mln widzów, przy udziałach na poziomie odpowiednio 15,30 proc., 16,39 proc. i 16,40 proc.

Zdecydowanie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 1 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził on 2,57 mln oglądających.

TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitowała wtedy gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 18,48 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 9,14 proc. udziału), a czwarty był Polsat (m.in. filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Top chef. Gwiazdy od kuchni”, „Świat według Kiepskich”, „Idol”, „Tle Brain. Genialny umysł” i „Nasz nowy dom”; 8,89 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN był już jednak liderem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/900-tys-widzow-domu-marzen-2-tvn-wiceliderem-w-grupie-komercyjnej ##

Obyczajowa produkcja ma dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie odcinki sezonu 2016/2017 (tj. odcinki 2336-2539) w okresie od 5 września ub.r. do 4 września br. miały łącznie 50,3 mln wyświetleń.

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków serialu w sezonie 2016/2017 wyniosły 169,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Michał Kurdupski