Od stycznia do czerwca br. Stopklatka SA miała 13,5 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 13,96 mln zł rok wcześniej) i 1,03 mln zł straty netto (wobec 692 tys. zł starty w pierwszej połowie ub.r.).
W samym drugim kwartale br. spółka zanotowała spadek przychodów w skali roku z 7,91 do 7,4 mln zł i wyniku netto ze 187 tys. zł zysku do 96 tys. zł straty. Firma zaznaczyła, że są to jej wstępne wyniki za miniony kwartał i półrocze, a pełny raport finansowy opublikuje 10 sierpnia.
Stopklatka jest nadawcą kanału telewizyjnego Stopklatka TV dostępnego m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej. Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia oglądalność minutowa stacji wynosiła 62,4 tys. widzów, a udział w rynku oglądalności - 0,95 proc.
Skąd spadek wyników finansowych firmy w ostatnim okresie? Spółka w raporcie finansowym tłumaczy, że wzięły się one z niższych cen punktu ratingowego za reklamę oraz wyższych kosztów, głównie związanych z zakupem kontentu.
Głównymi udziałowcami Stopklatki są Agora i Kino Polska TV - mają po 41 proc. akcji spółki.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stopklatka-z-nizszymi-wplywami-i-wieksza-strata-w-i-polowie-br-przez-spadek-cen-punktu-ratingowego-i-wydatki-na-tresci