Święci Mikołajowie i ciężarówka z prezentami w reklamach T-Mobile na Boże Narodzenie (wideo)

T-Mobile Polska jako pierwszy operator telekomunikacyjny zaczął kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Akcję, wspierającą nową promocję sieci, przygotowały i realizują firmy marketingowe Bridge2Fun, G7 i Starcom Mediavest Group.

We wtorek ruszyła odsłona teaserowa kampanii, w której T-Mobile podkreśla, że zaczyna bożonarodzeniową akcję reklamową jako pierwszy operator telekomunikacyjny. Bohaterami spotu są mężczyźni w strojach Świętego Mikołaja szykujący się do podróży po Polsce ciężarówką w charakterystycznym dla T-Mobile kolorze magenty wypełnioną prezentami. Ma to wspierać bożonarodzeniową promocję sieci.

Taka reklama może kojarzyć się z prowadzoną od wielu lat bożonarodzeniową komunikacją Coca-Coli, której symbolem są ciężarówki w barwach tej marki i Święty Mikołaj (zobacz szczegóły zeszłorocznej akcji).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Rok temu w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile występował Robert Lewandowski. Natomiast od tygodnia Tomasz Kot śpiewająco reklamuje „Hit od T-Mobile”, czyli nową ofertę telekomu dla firm.

Nowa kampania T-Mobile obejmuje na razie 10-sekundowe spoty emitowane na początku bloków reklamowych w kanałach Polsatu i TVN oraz internecie. Właściwy etap akcji zacznie się 10 listopada.

Za przygotowania kampanii odpowiadają agencje Bridge2Fun (odpowiada za ATL i sponsoring) oraz G7 (BTL). Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Blueberry, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom Mediavest Group.

tw