SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Święci Mikołajowie i ciężarówka z prezentami w reklamach T-Mobile na Boże Narodzenie (wideo)

T-Mobile Polska jako pierwszy operator telekomunikacyjny zaczął kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Akcję, wspierającą nową promocję sieci, przygotowały i realizują firmy marketingowe Bridge2Fun, G7 i Starcom Mediavest Group.

Article

We wtorek ruszyła odsłona teaserowa kampanii, w której T-Mobile podkreśla, że zaczyna bożonarodzeniową akcję reklamową jako pierwszy operator telekomunikacyjny. Bohaterami spotu są mężczyźni w strojach Świętego Mikołaja szykujący się do podróży po Polsce ciężarówką w charakterystycznym dla T-Mobile kolorze magenty wypełnioną prezentami. Ma to wspierać bożonarodzeniową promocję sieci.

Taka reklama może kojarzyć się z prowadzoną od wielu lat bożonarodzeniową komunikacją Coca-Coli, której symbolem są ciężarówki w barwach tej marki i Święty Mikołaj (zobacz szczegóły zeszłorocznej akcji).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Rok temu w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile występował Robert Lewandowski. Natomiast od tygodnia Tomasz Kot śpiewająco reklamuje „Hit od T-Mobile”, czyli nową ofertę telekomu dla firm.

Nowa kampania T-Mobile obejmuje na razie 10-sekundowe spoty emitowane na początku bloków reklamowych w kanałach Polsatu i TVN oraz internecie. Właściwy etap akcji zacznie się 10 listopada.

Za przygotowania kampanii odpowiadają agencje Bridge2Fun (odpowiada za ATL i sponsoring) oraz G7 (BTL). Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Blueberry, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom Mediavest Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Święci Mikołajowie i ciężarówka z prezentami w reklamach T-Mobile na Boże Narodzenie (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bik
ciężarówkai święta to tylko z coca-colą
17 2
odpowiedź
User
tmobile?
czy tmobile ma jeszcze resztki godnosci? podczepianie sie pod globalna marke, zeby "ratowac" wizerunek?
14 3
odpowiedź
User
Hmm
Mikołaj to Coca-Cola...
13 2
odpowiedź
User
Art
Fajny klimat, od razu paszcza mi się cieszy:)
2 13
odpowiedź
User
media
Za przygotowania kampanii odpowiadają agencje Bridge2Fun (odpowiada za ATL i sponsoring) oraz G7 (BTL)

Apel do T-mobile: Zmieńcie agencje skoro nie są w stanie przygotwać czegoś własnego, kopiowanie z Coca-Cola to dno.
20 1
odpowiedź
User
Kuba
Za przygotowania kampanii odpowiadają agencje Bridge2Fun (odpowiada za ATL i sponsoring) oraz G7 (BTL)

Apel do T-mobile: Zmieńcie agencje skoro nie są w stanie przygotwać czegoś własnego, kopiowanie z Coca-Cola to dno.


oni chyba nie chcieli kopiować coca coli tylko z jajem się odnieść do tego że co roku ta ich ciężarówka w tv jest od listopada chyba. Nie sadzę żeby chcieli się podszywać pod kogoś. ja to odbieram raczej humorystycznie.
6 6
odpowiedź
User
:)
Lipa :( chyba czas zatrudnic dyra Marketingu z Coca-Coli - lepiej to wam zrobi :)
9 1
odpowiedź
User
widz1
Mam nadzieję że słynne ciężarówki pojawią się w reklamie Coca coli. Natomiast żart T- mobile jest oczywisty. Chcieli wyprzedzić konkurencyjna ciężarówkę. Pytanie tylko, czy coca cola postawi na tradycyjną i sprawdzona reklamę .
3 2
odpowiedź
User
JJ
Jaki zart timobajla? raczej nieco ambush, kto im to wymyslil? Hmm dziwne jakies...
5 1
odpowiedź
User
widz1
Do@ JJ. Dla mnie żart . Padają słowa : "Zaczynamy pierwsi w tym roku". Tak potraktowalem. Jednak ciężarówki to tylko coca cola i to nie podlega dyskusji. Natomiast to że nie mają pomysłu na kampanię reklamową ; cóż!? Tym większe brawa dla coca coli że są inspiracją dla innych.
5 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing