„Totalna propozycja” Gazety Wyborczej dla pracowników TVP - specjalna zniżka na cyfrową prenumeratę

Agora, wydawca „Gazety Wyborczej” przygotowała dla pracowników TVP specjalną promocję - 50 proc. zniżki na cyfrową prenumeratę. To reakcja na materiał „Wiadomości”, w którym zasugerowano, że „GW”, wyłączając opcję komentowania dla niepłacących za prenumeratę użytkowników, ogranicza wolność słowa.

Na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej” w piątkowe popołudnie pojawił się post skierowany do pracowników Telewizji Polskiej z hasłem „totalna propozycja”. - Szanowni pracownicy TVP, serdecznie zapraszamy do dyskusji! Przyjdźcie do nas, porozmawiajcie z nami i naszymi Czytelnikami - czytamy w poście. W ramach oferty, pracownicy TVP otrzymają 50 proc. zniżki na cyfrową prenumeratę treści „Gazety Wyborczej” po wpisaniu hasła „totalnapropozycja”.

„Wyborcza” odpowiedziała w ten sposób na materiał „Wiadomości” z czwartku 24 sierpnia, poświęcony niedawno uruchomionej opcji komentarzy tylko dla płacących za cyfrową prenumeratę treści. W relacji podano, że „Gazeta Wyborcza straszy, tym razem także na jedynce papierowego wydania”. Chodzi o tekst dotyczący pomysłów Ministerstwa Cyfryzacji na temat regulacji internetu w Polsce. Według „Wiadomości” niedawno uruchomiona opcja komentarzy tylko dla prenumeratorów uderza w wolność słowa.

Agora w ostatnich dniach wprowadziła w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej” opcję zamieszczania komentarzy tylko dla prenumeratorów płatnej oferty cyfrowej dziennika. Decyzja została pozytywnie odebrana także przez ekspertów, którzy podkreślają możliwe korzyści tego rozwiązania - ograniczenie hejtu w komentarzach oraz podniesienie poziomu dyskusji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gazeta-wyborcza-komentowanie-artykulow-za-oplata ##

Prenumerata cyfrowa serwisów „Gazety Wyborczej” na koniec 2016 roku miała prawie 100 tys. użytkowników. Według szacunków właścicieli Agory, liczba ta wzrośnie do około 110 tysięcy osób.

Przychody spółki Agora w drugim kwartale tego roku wyniosły 282,7 mln zł, a zysk netto - 0,7 mln zł. W całym półroczu Agora miała 583,7 mln zł wpływów ze sprzedaży (to 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej) i 573,4 mln zł kosztów operacyjnych (po spadku o 1,6 proc. w skali roku). Strata netto firmy zmalała z 11,1 do 5,4 mln zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-programow-informacyjnych-lipiec-2017-wszystkie-serwisy-zanotowaly-spadki ##

jd