Cztery nominacje dla Agencji 2012 na Cannes Lions 2017

Pięć polskich agencji znalazło się na ogłoszonych dotychczas shortlistach na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017. Agencja 2012 ma cztery nominacje, po jednej otrzymały: FCB Warsaw, Grey Poland, Walk i DDB&Tribal.

Agencja 2012 z kampanią „Godzina jazdy na wózku” realizowaną dla Akademii Auto Świat została nominowana do nagród Cannes Lions w kategoriach: PR (w dwóch podkategoriach: Komercyjne usługi publiczne i Kreatywna efektywna kampania), Promo&Activation  i Outdoor.

Celem tej kampanii społecznej było pokazanie tego, co najważniejsze w szkoleniu kierowców – nauka odpowiedzialności za kierownicą.

Projekt „Smart bell” agencji FCB Warsaw dla Axa Polska, który już został nagrodzony Srebrnym Lwem w kategorii Helath&Wellness znalazł się na shorlitście w kategorii Promo&Activation.

Wśród nominacji z Polski jest też w niej akcja „#Iwelcome-Live” realizowana przez agencję DDB&Tribal dla Amnesty International.

Agencja Walk została nominowana w kategorii Print&Publishing za projekt „Invisible book” dla Capuchin Foundation. Z kolei agencja Grey Poland znalazła się na shortliście PR (live shows/concerts) za akcję dla Caritas Polska „The biggest christmas choir”.

Nagrody w tych kategoriach zostaną wręczone w poniedziałek, 19 czerwca.

bg