TVN dominuje wśród najpopularniejszych mediów tradycyjnych na Instagramie, „Top model” przed „Szkołą” i „19+” (TOP 20)

Wśród najpopularniejszych i najaktywniejszych kont mediów pozainternetowych na Instagramie przeważają profile programów, seriali i stacji Grupy TVN. Liderem jest „Top model”, wyprzedający profile TVN i „Szkoły”.

Na koniec września instagramowy profil „Top model” obserwowało 308,5 tys. użytkowników, o 0,3 proc. mniej niż miesiąc wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender. Na kolejnych miejscach znalazły się TVN z 253,4 tys. obserwujących (4 proc. więcej niż przed miesiącem) i „Szkoła” TVN z 246,1 tys. followersów (0,3 proc. więcej).

W czołowej dwudziestce jest jeszcze sześć profili produkcji i kanałów Grupy TVN: „19+” (129,7 tys. followersów), „Dzień dobry TVN” (116,3 tys.), TVN24 (85,3 tys.), „Projektu lady” (49 tys.), „Faktów” (48,2 tys.) i „Na Wspólnej” (40 tys.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/littlemoonster96-przed-maffashion-i-deynn-na-czele-tworcow-internetowych-na-instagramie-top-20 ##

Z pozostałych marek telewizyjnych najpopularniejsza jest Eska TV, która z 243,5 tys. followersów wyprzedza m.in. profile „Voice of Poland” (111,7 tys.), MTV Polska (57,6 tys.) i Polsatu (41,2 tys.).

W rankingu znalazła się jedna marka radiowa (Radio Eska) i kilka prasowych (polskie edycje „Glamour”, „Elle”, „National Geographic” i „Harper’s Bazzar”, „Gazeta Wyborcza”).

Na profilu serialu „19+” internauci wykonali 615,8 tys. różnych aktywności (polubień i komentarzy), średnio 5,1 tys. na każdy wpis. Konto „Szkoły” zanotowało 533,8 tys. takich działań użytkowników, konto TVN - 457,7 tys., a profil „Voice of Poland” - 320,5 tys.

Każdy wpis na profilu „Top model” wywołał przeciętnie 4,7 tys. aktywności.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-przed-disney-channel-liderem-stacji-tv-na-youtubie-voice-of-poland-najpopularniejszym-programem ##

tw