SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN dominuje wśród najpopularniejszych mediów tradycyjnych na Instagramie, „Top model” przed „Szkołą” i „19+” (TOP 20)

Wśród najpopularniejszych i najaktywniejszych kont mediów pozainternetowych na Instagramie przeważają profile programów, seriali i stacji Grupy TVN. Liderem jest „Top model”, wyprzedający profile TVN i „Szkoły”.

Article

Na koniec września instagramowy profil „Top model” obserwowało 308,5 tys. użytkowników, o 0,3 proc. mniej niż miesiąc wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender. Na kolejnych miejscach znalazły się TVN z 253,4 tys. obserwujących (4 proc. więcej niż przed miesiącem) i „Szkoła” TVN z 246,1 tys. followersów (0,3 proc. więcej).

W czołowej dwudziestce jest jeszcze sześć profili produkcji i kanałów Grupy TVN: „19+” (129,7 tys. followersów), „Dzień dobry TVN” (116,3 tys.), TVN24 (85,3 tys.), „Projektu lady” (49 tys.), „Faktów” (48,2 tys.) i „Na Wspólnej” (40 tys.).

Z pozostałych marek telewizyjnych najpopularniejsza jest Eska TV, która z 243,5 tys. followersów wyprzedza m.in. profile „Voice of Poland” (111,7 tys.), MTV Polska (57,6 tys.) i Polsatu (41,2 tys.).

W rankingu znalazła się jedna marka radiowa (Radio Eska) i kilka prasowych (polskie edycje „Glamour”, „Elle”, „National Geographic” i „Harper’s Bazzar”, „Gazeta Wyborcza”).

Na profilu serialu „19+” internauci wykonali 615,8 tys. różnych aktywności (polubień i komentarzy), średnio 5,1 tys. na każdy wpis. Konto „Szkoły” zanotowało 533,8 tys. takich działań użytkowników, konto TVN - 457,7 tys., a profil „Voice of Poland” - 320,5 tys.

Każdy wpis na profilu „Top model” wywołał przeciętnie 4,7 tys. aktywności.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN dominuje wśród najpopularniejszych mediów tradycyjnych na Instagramie, „Top model” przed „Szkołą” i „19+” (TOP 20)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jow
Celebryckie bagno bez którego Polacy żyć nie mogą,fe
9 0
odpowiedź
User
Elo
Profil M jak Miłość na Instagramie ma 73 tys. obserwujących, ale nie ma go w tym rozliczeniu. Znów artykuł na zamówienie?
5 4
odpowiedź
User
Alex
Nie uwzględnili Państwo części kont na Instagramie...
4 2
odpowiedź
User
abc
Trochę wygląda to na artykuł na zamówienie TVNu...
5 3
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing