PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Robert Lewandowski z największym profilem na Facebooku, Mentzen zyskał najwięcej
Robert Lewandowski z największym profilem na Facebooku, Mentzen zyskał najwięcej
Temu reklamodawcą numer jeden na platformach Mety. Wzrost o 40 proc. i ogromna przewaga nad Allegro
Temu reklamodawcą numer jeden na platformach Mety. Wzrost o 40 proc. i ogromna przewaga nad Allegro
Które profile najszybciej rosły na Facebooku, a które najbardziej angażowały?
Które profile najszybciej rosły na Facebooku, a które najbardziej angażowały?
Kto reklamuje się w Polsce na Facebooku i Instagramie? Na czele chiński gigant e-commerce
Kto reklamuje się w Polsce na Facebooku i Instagramie? Na czele chiński gigant e-commerce
Jak polskie media działają na TikToku? Raport Sotrendera
Jak polskie media działają na TikToku? Raport Sotrendera
Tak wyglądał polski Facebook w 2024 roku. SokzBuraka najbardziej angażującym profilem
Tak wyglądał polski Facebook w 2024 roku. SokzBuraka najbardziej angażującym profilem
Temu najaktywniejszym reklamodawcą w social mediach Mety w pierwszym półroczu
Temu najaktywniejszym reklamodawcą w social mediach Mety w pierwszym półroczu
Największe media na Facebooku. Kto w czołówce?
Największe media na Facebooku. Kto w czołówce?
Koniec z AVE? Powstał nowy standard ilościowego mierzenia skuteczności kampanii PR
Koniec z AVE? Powstał nowy standard ilościowego mierzenia skuteczności kampanii PR
Goniec najmocniej angażował na Facebooku w 2023 roku. Hitem post ZOO w Łodzi
Goniec najmocniej angażował na Facebooku w 2023 roku. Hitem post ZOO w Łodzi
FAME MMA, Suchar Codzienny i Łączy nas piłka wśród TOP profili na Instagramie w 2023 roku
W 2022 roku Play i Allegro największymi profilami marek na polskim Facebooku
Lewandowski zdobył najwięcej fanów na Facebooku, a T-Mobile najaktywniej się komunikuje
Aktywność reklamowa na Facebooku od początku wojny w Ukrainie spadła o ponad 70 proc.
Aktywność reklamowa na Facebooku od początku wojny w Ukrainie spadła o ponad 70 proc.
1000 wyświetleń reklamy w ekosystemie Facebooka kosztuje 6,87 zł
1000 wyświetleń reklamy w ekosystemie Facebooka kosztuje 6,87 zł
Profile mediów na Facebooku: w grudniu najbardziej angażowały Pikio, Fakt i TVN24
Nowi specjaliści w zespole Sotrendera
Kampania wyborcza na Facebooku: Trzaskowski wydał na promocję prawie 180 tys. złotych, najszybciej zyskuje fanów i zaangażowanie
Kampania wyborcza na Facebooku: Trzaskowski wydał na promocję prawie 180 tys. złotych, najszybciej zyskuje fanów i zaangażowanie
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym” na Facebooku, „Gazeta Wyborcza” i „Nie” angażują najbardziej
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym” na Facebooku, „Gazeta Wyborcza” i „Nie” angażują najbardziej
Właściciel Sotrendera ze wzrostem przychodów, 94 tys. zł straty
Właściciel Sotrendera ze wzrostem przychodów, 94 tys. zł straty
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym”, a „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” i „Newsweekiem” na Facebooku (TOP 20)
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym”, a „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” i „Newsweekiem” na Facebooku (TOP 20)
Eska TV przed TVN24 i TVN na Facebooku, TVP Sport angażuje mocniej niż Eurosport (TOP 20)
Eska TV przed TVN24 i TVN na Facebooku, TVP Sport angażuje mocniej niż Eurosport (TOP 20)
Dominik Batorski wrócił do zarządu Sotrendera, z firmą żegna się Paweł Kucharski
Dominik Batorski wrócił do zarządu Sotrendera, z firmą żegna się Paweł Kucharski
TVN24 i MTV Polska z ponad milionem śledzących na Twitterze, TVP Info angażuje najbardziej (TOP 10)
Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)
Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)
Tusk i Sikorski przed Dudą na Twitterze, najwięcej mówi się o Jakim, PiS i Morawieckim (TOP20)
„Fakt” i „Przegląd Sportowy” liderami prasowymi na Facebooku, „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” (TOP 20)
Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science
Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science
Eska TV przed TVN24, TVN i Disney Channel na Facebooku, Eurosport i TVP Sport angażują bardziej niż TVP Info (TOP20)
TVN i Step Records najpopularniejszymi markami na polskim YouTube
TVN i Step Records najpopularniejszymi markami na polskim YouTube
„Newsweek” przed „Gazetą Wyborczą” i „Wprost” na Twitterze, najbardziej angażuje „Do Rzeczy” (TOP 20)
Na Instagramie Ewa Chodakowska przed Joanną Krupą i Maffashion, a Stuu, Blowek i Jessica Mercedes przed Kubą Wojewódzkim (TOP20)