PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Na Facebooku mocno angażują Pikio.pl i Oko.press
Nowi specjaliści w zespole Sotrendera
Kampania wyborcza na Facebooku: Trzaskowski wydał na promocję prawie 180 tys. złotych, najszybciej zyskuje fanów i zaangażowanie
Kampania wyborcza na Facebooku: Trzaskowski wydał na promocję prawie 180 tys. złotych, najszybciej zyskuje fanów i zaangażowanie
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym” na Facebooku, „Gazeta Wyborcza” i „Nie” angażują najbardziej
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym” na Facebooku, „Gazeta Wyborcza” i „Nie” angażują najbardziej
Właściciel Sotrendera ze wzrostem przychodów, 94 tys. zł straty
Właściciel Sotrendera ze wzrostem przychodów, 94 tys. zł straty
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym”, a „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” i „Newsweekiem” na Facebooku (TOP 20)
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym”, a „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” i „Newsweekiem” na Facebooku (TOP 20)
Eska TV przed TVN24 i TVN na Facebooku, TVP Sport angażuje mocniej niż Eurosport (TOP 20)
Eska TV przed TVN24 i TVN na Facebooku, TVP Sport angażuje mocniej niż Eurosport (TOP 20)
Dominik Batorski wrócił do zarządu Sotrendera, z firmą żegna się Paweł Kucharski
Dominik Batorski wrócił do zarządu Sotrendera, z firmą żegna się Paweł Kucharski
TVN24 i MTV Polska z ponad milionem śledzących na Twitterze, TVP Info angażuje najbardziej (TOP 10)
Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)
Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)
Tusk i Sikorski przed Dudą na Twitterze, najwięcej mówi się o Jakim, PiS i Morawieckim (TOP20)
„Fakt” i „Przegląd Sportowy” liderami prasowymi na Facebooku, „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” (TOP 20)
Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science
Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science
Eska TV przed TVN24, TVN i Disney Channel na Facebooku, Eurosport i TVP Sport angażują bardziej niż TVP Info (TOP20)
TVN i Step Records najpopularniejszymi markami na polskim YouTube
TVN i Step Records najpopularniejszymi markami na polskim YouTube
„Newsweek” przed „Gazetą Wyborczą” i „Wprost” na Twitterze, najbardziej angażuje „Do Rzeczy” (TOP 20)