Temu mimo wakacji nie zwalnia reklamowego tempa w serwisach Meta

Mimo okresu wakacyjnego, na platformach Meta (Facebook, Instagram) sporo się dzieje. Jak wynika z najnowszego raportu “Ads Trends” firmy Sotrender, najwięksi reklamodawcy ewidentnie zwolnili z działaniami w lipcu, ale Temu Poland nie poszło w ich ślady.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Temu mimo wakacji nie zwalnia reklamowego tempa w serwisach Meta
fot. Rex Features/East News

Temu Poland w lipcu mocno zintensyfikowało działania reklamowe w ekosystemie Meta. Na jego koncie w lipcu odnotowano 13 tysięcy reklam więcej niż w czerwcu (wzrost o 24 proc.). To oznacza, że w minionym miesiącu Temu emitowało już niemal 70 tysięcy reklam. 

Drugą marką pod względem liczby reklam w lipcu była sieć sklepów Media Expert (1407), a podium zamyka profil Magiczne Ogrody (1295 reklam). 

grafika

Temu było też marką, która w lipcu odnotowała największy przyrost reklam (+13531). Wicelider tego zestawienia, czyli DaGrasso zwiększyło ich liczbę o 632 (+130 proc.), a trzeci w zestawieniu KFD.pl miał ich 542 więcej (+2853 proc.). 

Również inni reklamodawcy intensyfikowali swoje działania reklamowe. Na koncie Pepsi czy New Balance pojawiło się ponad 500 reklam więcej niż w czerwcu. Jednak w porównaniu do Temu wzrosty te są niemal symboliczne.

Wakacyjne przygotowania na profilu Revoluta

W lipcu nastąpiła zmiana na pozycji lidera w rankingu najbardziej zasięgowych reklam w Mecie.

Dwie reklamy o największym zasięgu, przekraczającym odpowiednio 12 i 10 milionów, opublikował Revolut – debiutant w tym rankingu. Reklamy marki dotyczyły wakacyjnych udogodnień związanych z płatnościami, zarządzaniem finansami czy bezproblemową wymianą walut.
 

grafika


W TOP15 znalazły się łącznie 4 reklamy Revoluta. Wśród reklam o największym zasięgu nie zabrakło również konkursów organizowanych przez marki Orbit, Lipton czy Somersby.

Czołowi reklamodawcy na wakacjach

Ranking najbardziej zasięgowych reklam w lipcu uległ znacznym zmianom – na próżno szukać w nim Lidla, eobuwie, SkyShowtime czy Jyska na czołowych pozycjach. Jak zauważa Sotrender, najwięksi Polscy reklamodawcy ewidentnie zwolnili tempo i zmniejszyli wysiłki reklamowe w minionym miesiącu.

Widać to również patrząc na ogólne zasięgi tych marek w Mecie w lipcu – na ich koncie odnotowano mniejsze zasięgi w porównaniu do czerwca. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące