„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym”, a „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” i „Newsweekiem” na Facebooku (TOP 20)

Wśród polskich tytułów prasowych najwięcej fanów na Facebooku ma „Fakt”, wyprzedzając pod tym względem „Przegląd Sportowy” i „Auto Świat”. Natomiast najbardziej użytkowników swoich fanpage’y angażują „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym”, a „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” i „Newsweekiem” na Facebooku (TOP 20)

Fanpage Fakt24.pl, serwisu internetowego dziennika „Fakt”, na koniec grudnia ub.r. miał 916,8 tys. użytkowników, o 0,3 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Profil „Przeglądu Sportowego” obserwowało natomiast 875,6 tys. internautów (0,1 proc. mniej niż na koniec listopada), a fanpage „Auto Świata” - 572,9 tys. (0,2 proc. mniej niż przed miesiącem) - pokazują dane z platformy SoTrender.

W zestawieniu są też fanpage’e związane z innym dziennikiem ogólnopolskim: „Gazetą Wyborczą” (531,5 tys. użytkowników) i jej dodatkiem „Wysokie Obcasy” (281,3 tys.). Wśród tygodników opinii zdecydowanie najpopularniejszy jest „Newsweek Polska” (462,9 tys. użytkowników), wyprzedzając „Politykę” (274,3 tys.) i „Sieci” (210,4 tys.).

Na liście są również profile magazynów z różnych dziedzin tematycznych: komputerowej („Komputer Świat” i „CD Action”), popularnonaukowej („Charaktery” i „Focus”), dla mężczyzn („CKM” i „Men’s Health Polska”), dla kobiet („Women’s Health Polska” i „Elle”), motoryzacyjnej („Auto Świat” i „MotoRmania”) oraz biznesowej („Forbes”).

Fanpage „Wysokich Obcasów” osiągnął wzrost o 1 proc. do 281,3 tys. użytkowników, a profile „Auto Świata”, „Komputer Świata”, „Women’s Health Polska” i „MotoRmanii” zanotowały spadki o 0,2 proc.

grafika

Na fanpage’u „Gazety Wyborczej” aktywnych było prawie 64 tys. użytkowników (określonych jako storytellers), o 7 proc. więcej niż miesiąc wcześniej.

W przypadku profilu „Faktu” liczba takich użytkowników wzrosła o 4 proc. do 60,3 tys., a w przypadku profilu „Przeglądu Sportowego” - zmalała o 9 proc. do 51 tys.

Fanpage „Wysokich Obcasów” osiągnął wzrost o 92 proc. do 20,6 tys. aktywnych użytkowników, a profil „Tygodnika Podhalańskiego” - o 81 proc. do 11,1 tys. Natomiast profil tygodnika „Do Rzeczy” (funkcjonujący pod nazwą Tygodnik Lisickiego) zanotował spadek o 26 proc. do 12 tys., „Rzeczpospolitej” - o 15 proc. do 16,7 tys., a „Tygodnika Solidarność” - o 14 proc. do 17,3 tys.

grafika

Na profilu „Faktu” internauci wykonali w grudniu 437,7 tys. różnych aktywności (kliknięć w ikonki emocji, komentarzy, udostępnień), a wskaźnik interaktywności wyniósł 1,84 mln.

Fanpage „Gazety Wyborczej” zanotował 418,8 tys. aktywności internautów i 1,8 mln wskaźnika interaktywności, a profil „Przeglądu Sportowego” - 340 tys. aktywności i 543 tys. wskaźnika interaktywności.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online