Najwięcej reklam w sierpniu pojawiło się na profilach Temu. Było ich 78 178. Drugie pod tym względem były Magiczne Ogrody z liczbą 1 593 reklam, podium zamyka Media Expert, które wyświetliło 1 528 reklam.
Żabka Jush ponownie zwiększa liczbę reklam
Żabka Jush wróciła do przedwakacyjnej intensywności reklamowej w Mecie. W porównaniu do lipca na koncie reklamodawcy Sotrender odnotował ponad 500 nowych reklam (wzrost o 88 proc.). Pod względem łącznej liczby reklam, w sierpniu Żabka Jush była czwartym największym reklamodawcą.
Jednak pod względem wskaźnika Reach Score, tego reklamodawcy zabrakło w TOP20, co oznacza, że strategia reklamowa Żabki Jush nie opiera się na szerokozasięgowych reklamach, a raczej na większej liczbie precyzyjnie targetowanych komunikatów.

W sierpniu wysiłki reklamowe zwiększyli również: O bag Polska (ponad 500 nowych reklam), SkyShowtime, x-kom.pl oraz Praca.pl (przyrost liczby reklam o 12 tysięcy procent w porównaniu do lipca).
Jeszcze więcej reklam wyemitowało również Temu (wzrost o ponad 8 tysięcy).
Basen, siłownia czy park rozrywki?
W sierpniu MultiSport zaczął intensywnie promować swoją kampanię "Masz to w MultiSport", w której zachęca do zrobienia treningu lub podjęcia swojej ulubionej aktywności, oferując dostęp do wielu obiektów sportowych.

Podejmowane działania znacząco wpłynęły na wzrost zasięgów marki w ekosystemie reklamowym Meta – o ponad 500 proc.
Jednak zasięgi na koncie MultiSport Polska stanowiły jedynie 8 proc. zasięgów osiąganych przez lidera w tym rankingu – Temu Poland.

Jeszcze większy przyrost wskaźnika Reach Score Sotrender odnotował na profilu Estee Lauder Polska – o ponad 8 tysięcy procent.
Nowi liderzy rankingu
Miesiąc temu miała miejsce pierwsza od dawna zmiana na pozycji lidera w rankingu najbardziej zasięgowych reklam. Podczas gdy w lipcu w czołówce znalazły się dwie reklamy Revoluta z zasięgiem przekraczającym 10 milionów, w sierpniu ponownie odnotowano nowych liderów w tym rankingu.
Najbardziej zasięgową reklamę opublikowano na profilu Tarczyński, a na miejscu drugim znalazła się reklama Kodano Optyk dotycząca promocji na badanie wzroku.
Zasięg żadnej z nich nie przekroczył jednak 10 milionów.

W TOP15 znalazły się aż po cztery reklamy KFC i Lidla, którego żadna reklama nie znalazła się w tym rankingu miesiąc temu.











