W najnowszej kampanii „Łączy nas więcej, niż myślisz” MultiSport udowadnia, że mimo różnicy zdań i odmienności dokonywanych wyborów, ponad podziałami łączy nas aktywność fizyczna.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-maklowicz-multisport ##
Kampania oparta jest na znanych z social mediów humorystycznych antagonizmach - marka zawarła je w kontrastowych materiałach wideo oraz grafikach, z których każdy promuje konkretną dyscyplinę sportową dostępną w ramach karty MultiSport. Bohaterami kampanii są osoby różniące się między sobą wyglądem i temperamentem, z pozoru nie mające ze sobą nic wspólnego - nastolatka w sportowych trampkach kontra wymagająca pani dyrektor z dużej korporacji, preferująca szpilki czy długowłosy fan muzyki rockowej kontra lubująca się w ciszy mama dwójki dzieci. Skrajnie różne charaktery i upodobania łączy jedno - wspólne hobby, czyli aktywność fizyczna.

Psycholog OdNova oraz Janina Daily w kampanii Multisport
Ambasadorkami „Łączy nas więcej, niż myślisz” zostały m.in. Karolina Tuchalska-Siermińska (psycholog OdNova) oraz Janina Bąk (Janina Daily).

Kampania przeprowadzana będzie na Facebooku MultiSport Polska oraz Instagramie i potrwa do końca lutego. W tym czasie marka będzie prowadzić komunikację z użytkownikami oraz realizować konkurs, w którym MultiSportowcy będą mogli podzielić się swoimi historiami o tym, jak sport łączy a nie dzieli.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/multisport-na-otwarcie-silowni-wita-klientow-kampania-dobrze-ze-jestes ##
Za kreację kampanii odpowiada zespół marketingu Benefit Systems wraz z Agencją Brand Kolektyw.











