Żabka Jush znów rusza z ekspansją. “Wybór nie był przypadkowy”

Od 4 sierpnia mieszkańcy Wrocławia mogą korzystać z usług platformy zakupowej Żabka Jush. To trzecie miasto po Warszawie i Krakowie, gdzie pojawi się Żabka Jush. Wcześniej usługa szybkich zakupów zniknęła z kilku dużych miast.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Żabka Jush znów rusza z ekspansją. “Wybór nie był przypadkowy”
fot. materiały prasowe

Żabka Jush to platforma zakupowa, dostępna w aplikacji, łącząca szybkie zakupy z dużymi, kompleksowymi dostawami produktów do domu. Marka należy do Lite e-Commerce z Grupy Żabka.

Platforma umożliwia zamawianie produktów, w tym świeżych warzyw, owoców, pieczywa, mięsa oraz nabiału. Usługa to szybkie zakupy z dostawą nawet w 15 minut. Z kolei delio supermarket online ma sprawdzać się przy większych zamówieniach – oferuje szeroki i różnorodny asortyment spożywczy i niespożywczy, trzykrotnie większy niż w popularnych dyskontach. Zamówienia dostarczane są jeszcze tego samego dnia, nawet w ciągu jednej godziny, prosto pod drzwi klienta.  

W 2024 roku Lite e-commerce, do których należą marki Jush i delio, zanotował wzrost sprzedaży o ponad 60 proc. oraz umocnił pozycję lidera segmentu q-commerce. Regularnie otrzymywaliśmy pytania zarówno od mediów, jak i naszych klientów – kiedy pojawimy się w kolejnym mieście. Wejście do Wrocławia to dla nas naturalny krok w rozwoju, ale przede wszystkim odpowiedź na realne potrzeby lokalnych społeczności – mówi Magdalena Marzec, szefowa marketingu w Lite e-Commerce.  

grafika

– Wybór nie był przypadkowy – przeprowadziliśmy analizy rynków w polskich miastach, które pokazały nam, że Wrocław to nowoczesne, dynamicznie rozwijające się miasto, którego mieszkańcy oczekują wygodnych i elastycznych rozwiązań na co dzień. Żabka Jush idealnie wpisuje się w ten styl życia. Oferujemy szybkość, jakość, szeroki wybór asortymentu i intuicyjną obsługę, która sprawia, że zakupy są prostsze niż kiedykolwiek wcześniej – dodaje.

Wrocław to trzecie miasto w Polsce, w którym Lite e-Commerce udostępnia pełną wersję aplikacji Żabka Jush łączącej usługę Jush oraz delio supermarket online. Zamówienia będą realizowane siedem dni w tygodniu, w godzinach 7:00–22:00. Marka planuje szereg działań związanych z debiutem na nowym rynku. Konsumenci mogą spodziewać się promocji, współprac z lokalnymi partnerami, obecności podczas wydarzeń miejskich oraz innych form aktywacji.  

Aplikacja Żabka Jush działa od października 2021 r. Od tego czasu obejmowała zasięgiem kolejne miasta – Warszawę, Kraków, Poznań, Katowice, Gdańsk i Sopot.

Jak zauważył w 2023 r. serwis Handel Extra, Żabka Jush zrezygnowała z niektórych lokalizacji.

– Po zakończeniu pilotażu w Poznaniu, Katowicach, Gdańsku i Sopocie, pozostawiamy w tych miastach usługę delio z dostawą na następny dzień rano, która umożliwia realizację zamówień spośród ok. 4 tys. produktów w godzinach od 24.00-8.00. Żabkę Jush i delio dalej rozwijamy w Warszawie i Krakowie, gdzie widzimy największy potencjał do wzrostów. Dodatkowo, stale poszerzamy w ramach całej Polski zakres delio z dostawą na następny dzień rano – cytował odpowiedź firmy Handel Extra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"