Według danych z badania Mediapanel w sierpniu 2025 roku platformę Temu, zapewniającą całość wyników Grupy Whaleco, odwiedziło w Polsce 19,92 mln internautów, wobec 19,91 mln w lipcu. Średni czas spędzony przez każdego wydłużył się zaś z 52 minut i 30 sekund do równych 55 minut.
Wyżej od Temu pozostaje Grupa Allegro, która oprócz Allegro obejmuje m.in. Ceneo i eBilet. W zeszłym miesiącu przyciągnęła 22,48 mln użytkowników (wobec 22,38 mln miesiąc wcześniej), każdego przeciętnie na godzinę, 20 minut i 21 sekund.
Równocześnie Temu pod względem zasięgu wysunęło się nad Grupę Polsat-Interia (liczba jej użytkowników miesiąc do miesiąca zmalała: z 20,85 do 19,9 mln) oraz Ringier Axel Springer Polska (tu nastąpił spadek z 20,26 do 19,78 mln odwiedzających).

Na czele rankingu wydawców niezmiennie są dwa globalne koncerny. Grupa Google zanotowała 28,79 mln użytkowników oraz 25 godzin, 33 minuty i 33 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a Meta Platforms (bez klasyfikowanego osobno WhatsAppa) – 25,87 mln użytkowników oraz 26 godzin, 13 minut i 58 sekund średniego czasu.
Na ponad 20 godzin każdego polskiego użytkownika przyciągał też TikTok. Na platformie każdy z 18,33 mln odwiedzających spędził średnio 21 godzin, 18 minut i 16 sekund.
Ponad 26 mln polskich internautów na Google
W zestawieniu domen zdecydowanym liderem zasięgowym pozostaje Google.com, które w sierpniu zanotowało 26,35 mln użytkowników oraz godzinę, 45 minut i 20 sekund średniego czasu korzystania.

W przeglądarkowym YouTubie każdy z polskich odwiedzających spędził przeciętnie 8 godzin, 45 minut i 28 sekund, a w analogicznej wersji Facebooka – 3 godziny, 19 minut i 53 sekundy.
Na komputerach 10 godzin na Netfliksie
Tylko na komputerach serwisy i aplikacje Grupy Google odwiedziło 20,59 mln polskich internautów, spędzając średnio po 9 godzin, 9 minut i 42 sekundy.

W tej drugiej statystyce lepszy wynik osiągnął Netflix: każdy z 2,84 mln użytkowników korzystał z niego przeciętnie 9 godzin, 26 minut i 57 sekund.
Wśród domen trzy przekroczyły na komputerach pułap 10 mln odwiedzających: Google.com (19,07 mln), YouTube.com (12,04 mln) oraz Allegro.pl (10,13 mln).

W mobile’u najdłużej na TikToku
Z kolei na smartfonach i tabletach serwisy i aplikacje Grupy Google przyciągnęły w sierpniu 26,86 mln polskich internautów, każdego przeciętnie na 20 godzin, 22 minuty i 24 sekundy.
Natomiast Grupa Meta Platforms (bez WhatsAppa) zanotowała 24,47 mln użytkowników oraz 25 godzin, 30 minut i 34 sekundy średniego czasu korzystania.

W przeglądarkowym YouTubie na urządzeniach mobilnych każdy z 11,32 mln odwiedzających spędził średnio godzinę, 26 minut i 49 sekund. Google.com przyciągnął zaś 21,95 mln internautów, każdego przeciętnie na 34 minuty i 23 sekundy.
W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych aplikacji mobilnych dominują te należące do Grupy Google i Meta Platforms. W sierpniu w aplikacji Facebooka każdy z 21,83 mln użytkowników spędził średnio 16 godzin, 48 minut i 11 sekund, a w tej YouTube’a 19,13 mln internautów spędziło przeciętnie po 18 godzin, 17 minut i 51 sekund.
Najmocniej przyciąga zaś aplikacja TikToka: każdy z 11,59 mln odwiedzających korzystał średnio przez 27 godzin, 52 minuty i 25 sekund.

Z kolei wśród aplikacji audytowanych w Mediapanelu liderem zasięgowym jest Allegro, które w zeszłym miesiącu zanotowało 9 mln użytkowników oraz godzinę, 49 minut i 56 sekund.











