Na TikToku najbardziej angażujący Kanał Zero

W maju tytuł najbardziej angażującego profilu na TikToku zgarnęło OficjalneZero – wynika z najnowszej analizy firmy Sotrender. Polsat zdeklasował wszystkich liczbą opublikowanych postów, zaś najbardziej angażował film opublikowany przez TTV.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Na TikToku najbardziej angażujący Kanał Zero
screen

Na podium największych kont na TikToku w maju obyło się bez zmian, ale nie bez ruchu.

Profil Łączy nas piłka zwiększył liczbę obserwujących o 100 tys. i umocnił się na pierwszej pozycji. Dom Genzie nie zanotował wzrostu, ale i tak zachował drugą lokatę. Z kolei Netflix nadrabia straty do lidera – przyciągnął w maju aż 100 tys. nowych obserwujących.

Trzecią najszybciej rosnącą marką w czołówce był Red Bull Polska, który zanotował wzrost o 37 tys. followersów. Przełożyło się to również na sukcesy w pozostałych rankingach.

grafika



Oficjalne Zero nowym liderem zaangażowania

W maju to Oficjalne Zero zgarnęło tytuł najbardziej angażującego profilu – zebrało aż 6,02 mln interakcji. Co ważne: cały wynik pochodził z działań organicznych. W porównaniu do kwietnia oznacza to wzrost aż o 2,68 mln.

Polsat spadł na drugie miejsce z wynikiem 4,25 mln interakcji. Na trzecim miejscu znalazł się Onet – również z w pełni organicznym wynikiem na poziomie 2,66 mln.

Za nimi uplasowały się Netflix i Goniec.pl – oba profile wyraźnie przyspieszyły dzięki działaniom sponsorowanym. Netflix zwiększył swoje zaangażowanie o 1,79 mln, a Goniec o 1,74 mln.

grafika

Polsat zasięgowo zbliża się do Lidla

Lidl Polska nadal dominuje pod względem wyświetleń – zanotował ich 143 mln. To wciąż bardzo mocny wynik, choć o 30 mln niższy niż w kwietniu. Polsat z kolei zwiększył swój wynik o 31 mln i łącznie osiągnął 106 mln wyświetleń, co mocno zbliżyło go do lidera. Oba profile publikowały treści sponsorowane, ale warto zauważyć, że w przypadku Polsatu był to tylko jeden post.

Podium zamknęło OficjalneZero, które także zrobiło krok naprzód – 72 mln wyświetleń i wzrost o 35 mln.

Trzecim kontem o największym wzroście liczby odtworzeń był Netflix, który zyskał aż 53 mln dodatkowych wyświetleń w porównaniu do kwietnia.

Wśród profili z największymi zasięgami dominowały treści sponsorowane, natomiast profile z najwyższym zaangażowaniem bazowały w większości na działaniach organicznych.

Z kolei profil „Super Expressu”, nieuwzględniony w poniższych rankingach, zyskał w maju 55 tys. nowych followersów, a opublikowane na nim materiały zanotowały 129 mln odtworzeń i 5,03 mln interakcji użytkowników.

grafika


Polsat mocno przyspieszył – publikując ponad pół tysiąca postów

Pod względem liczby publikacji Polsat zdeklasował wszystkich – opublikował aż 557 postów, czyli o 134 więcej niż w kwietniu.

Na drugie miejsce awansowało Oficjalne Zero, które opublikowało 265 filmów. Trzecie miejsce zajęła stacja TTV z 228 postami, mimo że w porównaniu z kwietniem zmniejszyło swoją aktywność.

Znaczący wzrost liczby opublikowanych materiałów zanotował Świat Gwiazd – dodając ich o 113 więcej niż w kwietniu, wskoczył na piąte miejsce w rankingu aktywności.

grafika

Wideo Stream Max Polska oglądano najchętniej

Jeśli spojrzymy nie na całe konta, a na pojedyncze posty, liderem pod względem liczby odtworzeń zostaje Stream Max Polska. Ich najczęściej oglądane wideo przekroczyło 16 mln wyświetleń. W zestawieniu TOP6 aż trzykrotnie pojawiło się też KFC. 

Mimo wszystko, liczby w maju były dużo niższe niż w kwietniu. Żaden z majowych postów nie zbliżył się do wyniku lidera z poprzedniego miesiąca (ponad 24 mln).
 

grafika

Film TTV angażował najbardziej

Pod względem Activity Index najlepszym materiałem okazał się film opublikowany przez stację TTV - “Nasi w mundurach”. Na podium znalazły się również dwa posty z profilu Netflix Polska.

W odróżnieniu od kwietnia, konkurencja w czołówce była bardziej wyrównana. Żaden post nie przekroczył granicy 600 tys. punktów Activity Index, która miesiąc wcześniej została przełamana przez TVP Sport.

Warto spojrzeć, jak rozkładały się źródła wyników. W rankingu najczęściej oglądanych postów niemal wszystkie treści były sponsorowane. Z kolei w zestawieniu tych najbardziej angażujących dominowały działania wyłącznie organiczne.
 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"