Sotrender wzmacnia zespół swojego nowego działu badawczego Sotrender Research. Konrad Traczyk, założyciel agencji Hash.fm i pionier polskiego influencer marketingu, rozpoczyna współpracę z firmą w roli strategic innovation advisor.
Jego zadaniem będzie rozwój usług Sotrender Research w obszarze influencer marketingu oraz implementacja rozwiązań opartych na AI.
Konrad Traczyk będzie wspierał zespół Sotrendera w obszarze: rozwoju usług dotyczących influencer marketingu (m.in. doboru i selekcji influencerów do kampanii), obsługi kluczowych klientów oraz customer needs discovery, implementacji nowoczesnych rozwiązań AI.
Współpraca z Konradem Traczykiem ma charakter doradczy i rozwojowy. Będzie wspierał Sotrender Research w strategicznym rozwoju, nie porzucając przy tym swoich projektów. Z drugiej strony, to nie jest"projekt pilotażowy". Obie strony widzą potencjał długofalowej współpracy i możliwość głębszego zaangażowania Konrada w organizację w przyszłości.

– Cieszę się, że do naszego zespołu dołącza tak uznany i kreatywny specjalista. Wierzę, że razem w krótkim czasie wzniesiemy na wyższy poziom badania i pomiar w influencer marketingu – dodaje dr Jan Zając, założyciel i prezes Sotrendera.
Rozpoznawalny w polskich social mediach
Konrad Traczyk to postać rozpoznawalna w polskich social mediach i influencer marketingu od momentu, gdy Facebook pojawił się w Polsce. Przez siedem lat prowadził agencję Hash.fm,która przeszła drogę od narzędzia SaaS, przez pełnoskalową agencję (obsługującą m.in. Lidla, IKEA, Pandorę), aż po Fameshop – pierwszy sklep dla influencerów, automatyzujący procesy współpracy marek z twórcami.
Obecnie Konrad Traczyk intensywnie eksploruje możliwości AI w kontekście social media i influencer marketingu. Równolegle z pracą w Sotrenderze będzie kontynuował rozwój własnych projektów związanych ze skalowalnym wsparciem użytkowników LinkedIn w budowaniu widoczności na platformie.











