Założyciel Hash.fm wzmacnia zespół Sotrendera

Konrad Traczyk dołącza do Sotrendera jako strategic innovation advisor. Będzie rozwijał nowy dział Sotrender Research w obszarze influencer marketingu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Założyciel Hash.fm wzmacnia zespół Sotrendera
Konrad Traczyk

Sotrender wzmacnia zespół swojego nowego działu badawczego Sotrender Research. Konrad Traczyk, założyciel agencji Hash.fm i pionier polskiego influencer marketingu, rozpoczyna współpracę z firmą w roli strategic innovation advisor.

Jego zadaniem będzie rozwój usług Sotrender Research w obszarze influencer marketingu oraz implementacja rozwiązań opartych na AI.

Konrad Traczyk będzie wspierał zespół Sotrendera w obszarze: rozwoju usług dotyczących influencer marketingu (m.in. doboru i selekcji influencerów do kampanii), obsługi kluczowych klientów oraz customer needs discovery, implementacji nowoczesnych rozwiązań AI.

Współpraca z Konradem Traczykiem ma charakter doradczy i rozwojowy. Będzie wspierał Sotrender Research w strategicznym rozwoju, nie porzucając przy tym swoich projektów. Z drugiej strony, to nie jest"projekt pilotażowy". Obie strony widzą potencjał długofalowej współpracy i możliwość głębszego zaangażowania Konrada w organizację w przyszłości.

– Cieszę się, że do naszego zespołu dołącza tak uznany i kreatywny specjalista. Wierzę, że razem w krótkim czasie wzniesiemy na wyższy poziom badania i pomiar w influencer marketingu – dodaje dr Jan Zając, założyciel i prezes Sotrendera.

Rozpoznawalny w polskich social mediach

Konrad Traczyk to postać rozpoznawalna w polskich social mediach i influencer marketingu od momentu, gdy Facebook pojawił się w Polsce. Przez siedem lat prowadził agencję Hash.fm,która przeszła drogę od narzędzia SaaS, przez pełnoskalową agencję (obsługującą m.in. Lidla, IKEA, Pandorę), aż po Fameshop – pierwszy sklep dla influencerów, automatyzujący procesy współpracy marek z twórcami.

Obecnie Konrad Traczyk intensywnie eksploruje możliwości AI w kontekście social media i influencer marketingu. Równolegle z pracą w Sotrenderze będzie kontynuował rozwój własnych projektów związanych ze skalowalnym wsparciem użytkowników LinkedIn w budowaniu widoczności na platformie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Akcje Meta spadają po raporcie dotyczącym AI

Akcje Meta spadają po raporcie dotyczącym AI

Nowe pakiety w serwisie streamingowym Player

Nowe pakiety w serwisie streamingowym Player

TikTok rozdał Ad Awards. Oto najlepsze kampanie 2025 roku

TikTok rozdał Ad Awards. Oto najlepsze kampanie 2025 roku

Nowa szefowa Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych

Nowa szefowa Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych

Tyle zarabia OnlyFans. Polacy wydają tam coraz więcej

Tyle zarabia OnlyFans. Polacy wydają tam coraz więcej

Anna Sakowicz w zarządzie Ringier Axel Springer Polska

Anna Sakowicz w zarządzie Ringier Axel Springer Polska