marki na Instagramie

TVN przed „Top Model” i „Szkołą” wśród mediów spoza internetu na Instagramie. Eska liderem radiowym, a „Glamour” internetowym

TVN dominuje wśród najpopularniejszych mediów tradycyjnych na Instagramie, „Top model” przed „Szkołą” i „19+” (TOP 20)

Eska TV i TVN na czele stacji tv na Instagramie, TVN24 przed MTV Polska (TOP19)

Anna i Robert Lewandowscy liderami na Instagramie w Polsce, najbardziej angażuje Maffashion

Instagram ma 8 mln profili marek i milion aktywnych reklamodawców

Instagram ma 8 mln profili marek i milion aktywnych reklamodawców

Programy tv w social media: „M jak miłość” liderem na Facebooku, Kuba Wojewódzki na Instagramie

Programy tv w social media: „M jak miłość” liderem na Facebooku, Kuba Wojewódzki na Instagramie

Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta najpopularniejsi na polskim Instagramie (TOP 50)

„Top model” z najbardziej angażującym profilem na Instagramie, wyprzedził Local Heroes (TOP15 marek)

Instagram ma pół miliona reklamodawców i 1,5 miliona partnerów biznesowych

Instagram ma pół miliona reklamodawców i 1,5 miliona partnerów biznesowych

Prasa na Instagramie „Glamour” i „Elle” wielokrotnie popularniejsze od „Gazety Wyborczej” i „Przeglądu Sportowego”

Prasa na Instagramie „Glamour” i „Elle” wielokrotnie popularniejsze od „Gazety Wyborczej” i „Przeglądu Sportowego”

Instagram zapowiada nowe narzędzia dla firm: profile biznesowe, rozbudowane statystyki i opcje reklamowe

Instagram zapowiada nowe narzędzia dla firm: profile biznesowe, rozbudowane statystyki i opcje reklamowe

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta z najpopularniejszymi polskimi kontami na Instagramie
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?
Marki na Instagramie wolą zamieszczać zdjęcia, a nie wideo
Marki na Instagramie wolą zamieszczać zdjęcia, a nie wideo
Barbara Sołtysińska uruchomiła indaHash do realizacji kampanii reklamowych z użytkownikami Instagrama
Barbara Sołtysińska uruchomiła indaHash do realizacji kampanii reklamowych z użytkownikami Instagrama
Lewandowski najpopularniejszy, Tede, Suchar Codzienny i Maffashion najaktywniejsi (TOP 100 polskich profili na Instagramie)
Polska moda na Instagramie: Maffashion, Rubik i Jagciak najpopularniejszymi osobami, Local Heroes na czele marek (Top 50)
Polska moda na Instagramie: Maffashion, Rubik i Jagciak najpopularniejszymi osobami, Local Heroes na czele marek (Top 50)
Markowy top na Instagramie: Costa, IKEA Starbucks, Redbull, Air France, H&M, Mercedes-Benz
Markowy top na Instagramie: Costa, IKEA Starbucks, Redbull, Air France, H&M, Mercedes-Benz
Markowy top w social media: Oreo, Red Bull, Gdańsk, Milka, Old Spice, NASA i Local Heroes
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl
Reklamy na polskim Instagramie oczekiwane przez branżę od dawna, ale wciąż jest wiele niewiadomych (opinie)
Reklamy na polskim Instagramie oczekiwane przez branżę od dawna, ale wciąż jest wiele niewiadomych (opinie)
Instagram startuje z samoobsługowymi reklamami i wprowadza ofertę w 30 krajach, także w Polsce
Instagram startuje z samoobsługowymi reklamami i wprowadza ofertę w 30 krajach, także w Polsce
3,2 mln polskich użytkowników Instagrama, przeważają kobiety i nastolatki (TOP50 użytkowników)
3,2 mln polskich użytkowników Instagrama, przeważają kobiety i nastolatki (TOP50 użytkowników)
Instagram zapowiada reklamy w swojej polskiej wersji
Instagram zapowiada reklamy w swojej polskiej wersji
Konkursy na Instagramie: tagi, influencerzy i followersi
Konkursy na Instagramie: tagi, influencerzy i followersi
Mimo otwartego API reklamy na Instagramie nadal nie dla wszystkich
Mimo otwartego API reklamy na Instagramie nadal nie dla wszystkich
Marki w mediach społecznościowych: trendy i wyzwania na drugą połowę 2015 roku
Lewandowski i Krupa liderami, rekordowy ruch u Stonogi (raport z Facebooka, YouTube’a, Twittera i Instagrama)
Polscy youtuberzy rosną w siłę, na czele SA Wardega przed Abstrachuje TV (raport z YT, Facebooka, Twittera i Instagrama)
Instagram z nowymi narzędziami reklamowymi: kup, zainstaluj, zapisz się
Instagram z nowymi narzędziami reklamowymi: kup, zainstaluj, zapisz się
Bartek Brzoskowski: marko, #witaj na Instagramie
Bartek Brzoskowski: marko, #witaj na Instagramie
Jak marki mogą promować się na Instagramie (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Jak marki mogą promować się na Instagramie (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
TOP100 polskiego Instagrama: liderem Lewandowski, dużo blogerów i modelek, mało marek
TOP100 polskiego Instagrama: liderem Lewandowski, dużo blogerów i modelek, mało marek
Marki na Instagramie angażują użytkowników 50 razy bardziej niż na Twitterze
Marki na Instagramie angażują użytkowników 50 razy bardziej niż na Twitterze
Instagram z większym potencjałem reklamowym, Pinterest dla wybranych
Coca-Cola odpowiada internautom w pierwszej polskiej kampanii opartej na rozpoznawaniu obrazu
Coca-Cola odpowiada internautom w pierwszej polskiej kampanii opartej na rozpoznawaniu obrazu
Victoria's Secret najpopularniejszą marką na Instagramie
Victoria's Secret najpopularniejszą marką na Instagramie
Instagram jako narzędzie promocji marek - za granicą i w Polsce
Instagram jako narzędzie promocji marek - za granicą i w Polsce
Top 10 marek na Instagramie. Liderem Victoria's Secret
Top 10 marek na Instagramie. Liderem Victoria's Secret
National Geographic najpopularniejszą marką na Instagramie, Nike najbardziej dyskutowane (TOP 300)
National Geographic najpopularniejszą marką na Instagramie, Nike najbardziej dyskutowane (TOP 300)
Instagram najmocniej przyciąga internautów do marek
Instagram ma 150 mln użytkowników i chce wprowadzić reklamy
Co marki i marketerzy mogą na Instagramie (opinie)