Cztery najpopularniejsze marki w aplikacji Instagram mają obecnie po ponad 3 mln followersów - wynika z danych serwisu Nitrogram. Profil National Geographic obserwuje obecnie (wszystkie dane z 23 stycznia br.) 3,78 mln użytkowników, a konto Victoria’s Secret - 3,71 mln. Amerykański talk-show „The Ellen Show” ma 3,53 mln followersów, a Nike - 3,24 mln.
Kolejne trzy marki - Forever 21, Louboutin i 9Gag - obserwuje ponad 2 mln użytkowników Instagramu, a dalszych 27 - od 1 do 2 mln.
Na kolejnej podstronie ranking najczęściej tagowanych marek w Instagramie

Pod względem liczby tagów zdecydowanym liderem jest Nike - markę oznaczono w ten sposób już 21,4 mln razy. Kolejne miejsca zajmują Disney z 12,2 mln tagów, Starbucks z 8,7 mln i Vans z 7,8 mln.
Po nieco ponad 5 mln tagów zanotowały Facebook i Adidas, a od 3 do 5 mln - 12 kolejnych marek.












