Coca-Cola odpowiada internautom w pierwszej polskiej kampanii opartej na rozpoznawaniu obrazu

W ramach kampanii „Powiedz to piosenką” Coca-Cola komentuje wpisy internautów ze zdjęciami puszek i butelek tego napoju. Na potrzeby akcji - realizowanej przez firmy Next i Brand24 - po raz pierwszy wykorzystywane jest rozpoznawanie grafik zamieszczanych na Instagramie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola odpowiada internautom w pierwszej polskiej kampanii opartej na rozpoznawaniu obrazu

Kampania „Powiedz to piosenką” trwa od ponad miesiąca - w jej ramach na opakowaniach Coca-Coli znalazły się fragmenty tekstów znanych piosenek (zobacz szczegóły). Jednocześnie w kurortach nadmorskich odbywają się koncerty (więcej na ten temat), a przy wybranych citylightach udostępniono bezpłatne WiFi (więcej o tym).

Ponadto od kilku tygodni Coca-Cola poprzez swoje konta na Facebooku i Instagramie komentuje zamieszczane przez internautów wpisy tekstowe i fotografie dotyczące tej marki.

grafika

Koncepcję tej aktywności przygotowała agencja Next. Akcja jest oparta na monitoringu realizowanych przez firmę Brand24. Po raz pierwszy ten monitoring obejmuje nie tylko teksty wpisów, lecz również, na razie testowo, zdjęcia umieszczane na Instagramie.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max