Tematem przewodnim drugiej edycji konferencji TV Day jest poszukiwanie fundamentów skutecznej komunikacji w trzech głównych obszarach: zrozumienie widza-konsumenta, budowanie relacji z marką oraz mierzenie efektywności tego procesu. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane wyniki najnowszych międzynarodowych badań i studia przypadków.
W wydarzeniu - podobnie jak w ubiegłym roku - weźmie udział blisko 1000 gości, a będą to przedstawiciele domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy.
Gościem specjalnym będzie TV Day Martin Lindstrom, który przez wiele lat był związany zawodowo z agencją reklamową BBDO. Doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z takimi markami jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald’s, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.
Oprócz Lindstroma na konferencji wystąpią także:
- Wendy West, amerykańska producentka telewizyjna i autorka scenariuszy
- Jacek Balicki, wiceprezes zarządu ds. marketingu, platforma nc+
- Marta Szwakopf, dyrektor kanałów tematycznych i reklamy, platforma nc+
- Jorge Papanicolau, global product leader - international total audience measurement, Nielsen
- Peter Field, independent marketing and advertising professional, Peter Field Consulting
- Craig Macdonald, managing director - Lead programmatic Media Practice and Digital Transformation, Accenture Strategy
- Edyta Czarnota, managing partner, Zymetria
- Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego, TVN Media
- Matt Hill, research and planning director, Think Box UK
Pierwsza edycja TV Day odbyła się w lutym ub.r., a gościem specjalnym był Bob Hoffman.
Przypomnijmy, że w listopadzie 2016 roku TVN Media uruchomiło platformę tv.tvnmedia.pl, która gromadzi materiały i branżową dyskusję na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej.
łb
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-media-organizuje-miedzynarodowa-konferencje-tv-day-martin-lindstrom-gosciem-honorowym