Nowy format Millenial stawia na budowanie skutecznej komunikacji marketingowej z przedstawicielami tzw. pokolenia Y, zachęcając odbiorców do interakcji. Składa się ze spotu reklamowego klienta oraz panelu z emocjami.
- Obecnie wyjście w stronę użytkownika staje się kluczowe w reklamie. Badanie widoczności spotu reklamowego jest bardzo istotne, ale nie jest wystarczające. Dzięki Millenialowi możemy poznać opinię na temat danego produktu, wyrażoną w konkretnych momentach przez tysiące użytkowników - tłumaczy Ewelina Dworak, menedżer ds. rozwoju produktu reklamowego on-line.
Biuro reklamy TVN Media oferuje ponad 20 emocji do wyboru, ale reklamodawca może także dostarczyć własne grafiki. Strumień emoji płynący w dolnej części spotu wyraża dokładnie te uczucia, które wskazane były w danej sekundzie przez wszystkich oglądających reklamę. Podobnie jak na wszystkich spotach wyświetlanych w aplikacjach TVN, w lewym górnym rogu, znajduje się przycisk call to action umożliwiający przejście na stronę docelową klienta. Każda akcja użytkownika zapisywana jest i udostępniana reklamodawcy w formie statystyk.
„Millenial" dostępny jest w ofercie TVN Media już teraz. Forma reklamowa wyświetlana jest w aplikacji player.pl
W maju tego roku TVN Media wprowadziło pięć nowych formatów reklamowych w ofercie Rich Media Mobile: Blow, Shake, Draw, Slide Picture i Press.
We wrześniu br. reklamy w TVN były najdroższe obok „Kuchennych rewolucji” oraz „Mam talent”.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-media-wprowadza-nowy-format-reklamowy-millenial