Pernod Ricard promuje w social media wódkę Wyborowa od Mistrza (wideo)

W mediach społecznościowych emitowany jest film opowiadający historię wódki Wyborowa od Mistrza, specjalnej limitowanej edycji Wyborowej (Pernod Ricard). Autorem kreacji spotu jest agencja McCann&MRM.

Wyborowa od Mistrza to specjalna edycja znanej polskiej marki wódki. Cechuje ją wyjątkowo łagodny smak, który zawdzięcza spirytusowi pochodzącemu z rolniczej gorzelni w Radziczu. Jej receptura została stworzona przez mistrza gorzelnictwa Łukasza Karmowskiego.

Film opowiada o rodzinnej tradycji i pasji, połączonej z 90-letnią historią marki Wyborowa. Emitowany jest we wszystkich kanałach social media.

Za kreację odpowiada McCann & MRM, a za produkcję studio Lemon Film. Spot został wyreżyserowany i sfilmowany przez duet Lads w składzie Daniel Jaroszek i Mateusz Dziekoński.

bg