SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pernod Ricard promuje w social media wódkę Wyborowa od Mistrza (wideo)

W mediach społecznościowych emitowany jest film opowiadający historię wódki Wyborowa od Mistrza, specjalnej limitowanej edycji Wyborowej (Pernod Ricard). Autorem kreacji spotu jest agencja McCann&MRM.

Article

Wyborowa od Mistrza to specjalna edycja znanej polskiej marki wódki. Cechuje ją wyjątkowo łagodny smak, który zawdzięcza spirytusowi pochodzącemu z rolniczej gorzelni w Radziczu. Jej receptura została stworzona przez mistrza gorzelnictwa Łukasza Karmowskiego.

Film opowiada o rodzinnej tradycji i pasji, połączonej z 90-letnią historią marki Wyborowa. Emitowany jest we wszystkich kanałach social media.

Za kreację odpowiada McCann & MRM, a za produkcję studio Lemon Film. Spot został wyreżyserowany i sfilmowany przez duet Lads w składzie Daniel Jaroszek i Mateusz Dziekoński.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pernod Ricard promuje w social media wódkę Wyborowa od Mistrza (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikxs
Dosc czesto kiedy pojawia sie alkohol to wybieramy wódkę. Ciekaw jestem, ale sadze ze mimo wszystko zostane przy swojej ulubionej Perle
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing