WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Badania rynku

ogół czynności zmierzających do poznania zjawisk i procesów oraz ich wzajemnych zależności i związków. W marketingu obejmują głównie badania popytu, podaży, cen, czynników i warunków kształtowania się ich poziomu oraz zmian w czasie, a także zachowań podmiotów gospodarczych na rynku. W działalności PR wyróżnia się m.in.
a) Badania Trackingowe (Tracking Analysis) mierzące dynamikę świadomości marki, produktu czy reklamy.
b) Badania rezonansu medialnego (Monitoring prasy)
c) Badania ankietowe
d) Badanie nastrojów pracowniczych (piar.pl)

*

*

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ