WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Burza mózgów

metoda zespołowego kreowania nowych pomysłów (na przykład dotyczących treści i formy przekazu reklamowego), polegająca na nieskrępowanej dyskusji zaangażowanego w sprawę grona osób, które swobodnie wyrażają wszelkie koncepcje niepodlegające ocenie w trakcie sesji; służy znalezieniu jak najlepszego rozwiązania danego problemu; wyniki dyskusji są analizowane i oceniane dopiero po jej zakończeniu - (studio mak).

*

*

    • Kazimierz Suchodolski 2023-03-28 11:12

      to jakaś choroba? wyrazy współczucia

DODAJ KOMENTARZ

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ