to opracowanie i zakomunikowanie przewagi nad konkurencją, dzięki której marka/produkt jest postrzegany przez nabywców segmentu docelowego jako lepszy niż produkt konkurencji.
Nie jest wskazane pozycjonowanie pod względem wielu czynników, gdyż może to doprowadzić do efektu wprost przeciwnego. Pozycjonowanie produktu musi przebiegać w sposób konsekwentny i przy jasno określonym celu. Zbyt wielka liczba parametrów z reguły powoduje rozmycie wizerunku produktu oraz niekorzystnie wpływa na wizerunek firmy.
Wikipedia
STANOWISKO | FIRMA | REGION |
---|---|---|
Specjalista/-tka ds. komunikacji i PR | Fenix Metals |
podkarpackie |
Marketing Brand Manager | Pizzatopia sp. z o.o. |
małopolskie |
Redaktor News/ Operator EVS- TVN24 | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
REDAKTOR/ RESEARCHER | ATM Grupa |
mazowieckie |
SOCIAL MEDIA SPECIALIST | RMF FM |
małopolskie |
Wydawca/ Wydawczyni Strony Głównej | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
Tłumacz/Tłumaczka | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
Redaktor | Telewizja Polsat |
mazowieckie |
MANAGER DS. REKLAMY i SPONSORINGU | STUDIOMED TV |
mazowieckie |
Montażysta telewizyjny | TVP |
zachodniopomorskie |
Redaktor - Wydawca portalu demagog.org.pl (Dział Przeciwdziałania Fałszywym Informacjom) | Stowarzyszenie Demagog |
mazowieckie |
Wydawca / Wydawczyni Newsweek.pl | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
Account Executive | MTR Media |
Cała Polska |
Senior Ad Product Manager | Ringier Axel Springer |
Cała Polska |
Redaktor/Redaktorka SEO (Medonet) | Ringier Axel Springer |
lubelskie |
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl