Archiwum z dnia 2008.10.14
- 00:01 Telewizja w komórce coraz bliżej
- 01:00 Minister skarbu nie dał prezesowi TVP jubileuszowej premii
- 01:04 Golden Drum: Change Integrated agencją roku
- 01:15 Krwawe billboardy Roxy FM nie zachęcają do przemocy
- 01:39 "Auto Świat" liderem pism motoryzacyjnych, rośnie sprzedaż Top Gear
- 01:57 Sylwester 2008: Polsat przenosi się do Warszawy
- 01:58 Zyskało Audytorium 17 i RMF Maxxx, w dół Eska i Złote Przeboje
- 01:59 Rocznica pontyfikatu Jana Pawła II w TVP, TVN i Polsacie
- 02:01 OPPO Medical - case study
- 02:09 CKM i Forbes liderami miesięczników dla mężczyzn
- 02:10 Sprite: pragnienie nie ma szans
- 02:19 Tan-Viet promuje w internecie zmieniony Lunch Dnia
- 02:19 Hewlett-Packard sponsorem NBA
- 02:25 MSN Video pokaże treści Disneya w Europie
- 02:29 Netia rozważy buyback lub dywidendę
- 02:32 Rekordowe cięcia budżetów marketingowych brytyjskich firm
- 02:36 Pełne odcinki seriali CBS na YouTube
- 02:40 Rusza kampania 'Ograniczenia prędkości ratują życie' (wideo)
- 02:42 'Zamień papierowy wyciąg na książkę' PKO BP
- 02:44 Słaba jesień Polsatu - zyskuje TVP1, TVN i TVP2
- 02:52 Motyle w oknie i drzewie reklamują Eureko (wideo)
- 02:52 Janda, Mann i Lipnicka w kampanii 'Lipton. Łyk inspiracji'
- 04:49 eurobank odda placówkę najlepszemu przedsiębiorcy
- 18:42 Reklamy nowego modelu Forda Ka na 12 stronach Glamour
- 18:53 Grupa Polsat zapewni kontent dla sklepowych sieci telewizyjnych
- 20:04 Cztery agencje walczą o obsługę reklamową Media Markt
- 20:50 Telewizja 'n' wyda 'Magazyn Abonenta'
- 22:09 Spot Zumi.pl potępiony za wulgarne przedstawianie seksu
- 22:42 Guillaume Depardieu nie żyje
- 22:42 Take That konkuruje w cyrku z Britney Spears
- 22:43 Jay-Z obniża stawkę koncertową
- 22:44 Steve Martin walczy o względy Meryl Streep
- 22:47 Angelina Jolie i Brad Pitt mają się dobrze
- 22:47 Najseksowniejszy Johnny Depp
- 23:11 Bankowcy pozytywnie oceniają 'pakiet zaufania' NBP
- 23:25 Filmy i programy Warner Bros. będą sprzedawane w formacie DivX
- 23:25 Mobilna kampania Pumy skierowana do chińskich fanów F1