Archiwum z dnia 2009.01.30
- 00:12 Wydatki na reklamę tranzytową spadły w 2008 r. o 13 proc.
- 00:40 669 mln zł na reklamę outdoorową w 2008 r. (zestawienie branż)
- 00:42 Preferencje telewizyjne Polaków podobne do upodobań Europejczyków
- 01:00 BBC Entertainment w ofercie Aster
- 01:01 Awans w GN Netcom
- 01:01 Coca-Cola sponsorem O2 Arena
- 01:02 Budżet reklamowy Heinekena dla BBH
- 01:02 Bartosz Koj art directorem w Saatchi & Saatchi Digital
- 01:03 Polacy o Parlamencie Europejskim
- 01:03 'Uniwersytety świata' - nowa akcja Programu Trzeciego PolskiegoRadia
- 01:04 Liczba klientów PTC wzrosła do 13,27 mln os. w 2008 r.
- 01:05 Marketplanet promuje wśród firm zarabianie w kryzysie
- 01:06 Nielsen Online: witryny gazet coraz popularniejsze
- 01:06 Zwolnienia w AOL
- 01:07 Nowa strona Grupy Adv.pl i inwestycje w nowym roku
- 01:08 Gwiazda Bollywood i królowa brytyjska reklamują Frostę (wideo)
- 01:14 'Gazeta Wyborcza Wrocław' z nowym dodatkiem
- 01:29 Monika Olejnik jako Syrenka Warszawska 'Machiny'
- 01:38 Wegetariański spot zbyt seksowny na Super Bowl (wideo)
- 18:09 TVN International dostępny w kolejnym europejskim kraju
- 21:07 'Rzeczpospolitą kupi ten, kto zapłaci najwięcej'