Archiwum z dnia 2009.04.17
- 00:42 Jakie są najchętniej czytane dzienniki w regionach?
- 00:43 'Party' i 'Życie na Gorąco' liderami, 'Viva!' najbardziej w górę
- 01:45 Ponad 451 mln zł zarobiły w I kwartale 2009 r. rozgłośnie radiowe
- 01:49 Presspublica zwolni 144 osoby
- 01:53 'M jak miłość' traci widzów i wpływy reklamowe
- 02:00 Rockowe gwiazdy w Szczecinie
- 02:00 Nokia ruszyła z internetową kampanią promującą N85
- 02:01 Sławiński z RPP: NBP jest nadal w cyklu łagodzenia politykipieniężnej
- 02:01 Budżet reklamowy HP w regionie EMEA dla Publicis Groupe
- 02:01 Saldo wpłat i umorzeń w TFI wyniosło -0,62 mld zł w marcu
- 02:02 Twitter cały czas zyskuje
- 02:02 Rioba z kawowo-biznesowym serwisem internetowym
- 02:02 Kinga Lingerie de Femme zmienia stronę internetową
- 02:02 Christina Aguilera zatańczy w kinie
- 02:02 GE Money Bank odświeżył serwis GEpardauto.pl
- 02:02 GUS: Wynagrodzenia wzrosły o 5,7% r/r, a zatrudnienie spadło o 0,9%r/r w marcu
- 02:02 Facebook dominuje w większości krajów Europy
- 02:02 Aster otwiera w Warszawie 'galerię pozytywnych emocji'
- 02:03 Aude utworzyło dział internetowy
- 02:03 Jet Line: więcej nośników wielkoformatowych
- 02:03 Na GPW znowu duże spadki, WIG20 w dół o blisko 4% w piątek
- 02:03 Reese Witherspoon zabiła chłopaka
- 02:04 Edward Herrmann i Tyler Spindel w branży porno
- 02:04 Rada nadzorcza Gino Rossi przyjęła rezygnację zarządu
- 02:05 Nowy serwis dla posiadaczy konsol XBOX od o2.pl
- 02:05 Matthew McConaughey na wymianie studenckiej
- 02:06 Jerzy i Maciej Stuhrowie w 'Mistyfikacji'
- 02:06 Ruszyła promocja 'Wakacyjne nagrody z kartą Visa'
- 02:07 Netia reklamuje pakiet OneOffice (wideo)
- 02:08 Google udostępnia polskim reklamodawcom graficzne narzędzie AdWords
- 02:09 'Focus' w odświeżonej szacie graficznej i z nowymi działami
- 02:09 Kampania wizerunkowa na 20-lecie Gazety Wyborczej (wideo)
- 02:10 90-proc. spadek zysku Nokii w I kw.
- 02:19 Dwa nowe kanały w Multimedia Polska
- 02:22 Liczba łączy szerokopasmowych wzrosła w II poł. 2008 o ok. 0,66 mlndo 5,53 mln
- 02:31 Marcin Meller ambasadorem kampanii 'Pępek Europy'
- 12:27 MTV stawia na organizację imprez i wydarzeń muzyczno-rozrywkowych
- 17:20 Polskie Radio ma już 83 lata
- 18:20 'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców
- 20:00 Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam
- 23:08 Rząd szykuje kuratora w TVP i Polskim Radiu