Nokia ruszyła z internetową kampanią promującą N85

Nokia uruchomiła internetową kampanię, która promuje jej telefonN85 jako urządzenie przeznaczone do gier.

km
km
Udostępnij artykuł:

Głównym bohaterem kampanii pod hasłem 'Game Over Boredom' ('GraPonad Nudę') jest mały czarny pies, który bawi się, drze na kawałkigazetę, jak również zachowuje się jak przyjaciel.

Internetowe reklamy z tak zachowującym się psem kierująkonsumenta na specjalną stronę internetową (www.nokiagameoverboredom.com),gdzie może on w dowolnym kierunku obracać zwierzęciem, dowiadującsię przy tym o kolejnych funkcjach telefonu.

Kampanię przygotowała agencja cyfrowa Work Club, której partnerkreatywny Andy Sandoz porównując promowane urządzenie do psastwierdził, że "Nokia N85 jest małą czarną bestią i idealnymantidotum na nudę".

źródło: NMA

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji