Archiwum z dnia 2009.09.10
- 01:57 Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Radio Zet i Jedynka
- 02:00 Kubuś Scool: Czy masz sposób na owoce do szkoły?
- 02:00 James Cameron w podwodnej jaskini
- 02:00 Ponad 2/3 francuskich internautów odwiedza sklepy online
- 02:00 Rolls-Royce wspiera premierę Ghost globalną kampanią
- 02:00 Pixi - nowy smartfon od Palm
- 02:00 Bluerank i Sare rozpoczęły współpracę
- 02:00 Telefonica uruchamia mstore
- 02:00 Kupujący online najbardziej ufają opiniom innych internautów
- 02:00 60% Polaków nie ma oszczędności, 67% nie wie czym jest kartakredytowa
- 02:00 Prawie 445 mln użytkowników szerokopasmowego internetu na świecie
- 02:00 PZU największym ubezpieczycielem w Europie Środkowo-Wschodniej
- 02:00 Twitter bardziej popularny wśród starszych internautów
- 02:01 HTC udostępnia smartfon Tattoo za 1,5 tys. zł
- 02:01 Snoop Dogg wydaje rarytasy
- 02:01 Nowe serie i materiały agencyjne w WP.tv
- 02:01 Toshiba prezentuje swój pierwszy odtwarzacz Blu-ray (wideo)
- 02:02 Sandra Bullock wierna komedii
- 02:02 Skrzypek: Podniesienie progów ostrożnościowych relacji długu do PKBmoże być korzystne
- 02:02 Max Ryan w wielkim mieście
- 02:03 Boni: Rząd nie chce zwiększać progów ostrożnościowych dotyczącychdeficytu
- 02:03 Nowy rzecznik prezydenta Kaczyńskiego
- 02:03 Ernst&Young: Telekomunikacja Polska zawyża koszty
- 02:03 The Rolling Stones wznawiają
- 02:03 Perfekcyjne bikini od Jennifer Aniston
- 02:04 Whitney Houston numerem 1
- 02:04 Boni: Rząd nie ma na razie harmonogramu schodzenia z deficytem
- 02:04 Skrzypek: Deficyt na 2010 r. jest duży i sytuacja wydaje siępoważna
- 02:05 NBP wprowadza nowe instrumenty w celu pobudzenia akcji kredytowej
- 02:05 Samsung chce w br. sprzedać 2 mln telewizorów LED
- 02:09 Saturn reklamuje 'telewizory bez VAT-u' (wideo)
- 02:10 85 proc. Polaków ma telefon komórkowy
- 02:14 Ruszyła kampania 'Mamo, tato, wolę wodę!'
- 02:16 PMPG nie jest już zainteresowana inwestycją w TV Puls
- 02:18 Polsat Cafe szerzej dostępny w Cyfrowym Polsacie
- 02:40 Polski rynek PR zmniejszy się o 30 proc. w 2009 r.
- 02:45 Joanna Brodzik w kampanii nowego serialu TVP 1
- 02:48 Roszady internetowe w Polskapresse
- 02:55 Zygmunt Solorz-Żak i Jan Kulczyk reklamują Puls Biznesu
- 02:58 Blamaż polskie kadry ze Słowenią śledziło 4,65 mln widzów
- 03:40 TV Puls: mniej informacji, więcej programów dla rodziny
- 03:45 Sledzik.pl już dostępny dla użytkowników Nasza-klasa.pl (wideo)
- 10:00 'Fakt TV' został odświeżony
- 11:00 'Popcorn' w dół o 20 proc. - zyskuje 'Fun Club'
- 16:00 TVP 1: 'Na tropie' zamiast 'Gorącego tematu'
- 17:00 Negocjacje zakończone - 33 osoby do zwolnienia w Infor Biznes
- 23:00 Wartość rynku reklamy spadnie o 5,9 proc. w 2009 r. - internetwzrośnie o 15 proc.