Archiwum z dnia 2010.03.02
- 00:02 Rośnie oglądalność „Majki”
- 00:28 RMF FM ma najwięcej słuchaczy z wykształceniem podstawowym
- 00:38 Konsumenci doszli do władzy
- 01:00 Comarch ma portfel zamówień na 2010 r. o wartości 344,3 mln zł
- 01:00 Robert Gawliński przedstawia grzeszników
- 01:00 Kobiecy test w internetowej kampanii Herbusi
- 01:00 Victoria Promotion dla słodyczy Wawel
- 01:00 C5 - nowy smartfon i nowa seria Nokii
- 01:00 Internetowe rozstania coraz częstsze
- 01:01 Bomi nabędzie 100% udziałów spółki Centrum Dystrybucja z ŁodziBomi nabędzie 100% udziałów spółki Centrum Dystrybucja z Łodzi
- 01:01 DM IDMSA liczy na skokową poprawę wyników w 2010 r.
- 01:01 The Pussycat Dolls bez dwóch wokalistek
- 01:01 PKO BP może przeznaczyć 40 proc. zysku za 2009 r. na dywidendę
- 01:01 BZ WBK liczy na dużu wzrost kredytów hipotecznych w 2010 r.
- 01:01 Złoty zyskał wobec euro - już tylko 3,9 zł
- 01:01 Muse na Coke Live Music Festival
- 01:01 Mel Gibson docenia własne szczęście
- 01:01 Multimedia Polska nie zaproponują wypłaty dywidendy z zysku za 2009 r.
- 01:02 BZ WBK liczy na 2-cyfrowy wzrost wartości kredytów hipotecznych w 2010 r.
- 01:02 Karty kredytowe bardziej niebezpieczne niż pożyczki gotówkowe
- 01:02 Bruce Willis płacze na widok dzieci
- 01:02 Barbra Streisand i Kathy Bates rozdadzą Oscary
- 01:02 Daniel Radcliffe czuje, że zbliża się koniec
- 01:03 GUS: PKB wzrósł o 3,1 proc. w IV kw. 2009 r., głównym czynnikiem wzrostu eksport netto
- 01:03 PKO BP oczekuje 11-proc. rocznego wzrostu kredytów dla ludności do 2012 r.
- 01:03 Pakiet reform fin. publ. MinFin zakłada 11,6 mld zł oszczędności w 2012 r.
- 01:03 Kapitan Jack Sparrow na Morzu Celtyckim
- 01:03 Multimedia Polska liczy na podtrzymanie obecnej dynamiki wzrostu w latach 2010-2011
- 01:04 Comarch połączył swoje serwisy internetowe
- 01:08 Jean-Philippe Maheu globalnym CEO Publicis Modem
- 01:09 Zysk ATM Grupa spadł o 70 proc.
- 01:10 Wiosenna odsłona kampanii „Wolni od stresu” (foto)
- 01:11 Skype w telewizorach Samsunga
- 01:12 Bakoma reklamuje Polskie Smaki w promocyjnej cenie (wideo)
- 01:13 Initiative dla BMW
- 01:15 Multimedia Polska: 22,27 mln zł zysku netto, wzrost o 152 proc.
- 01:18 CNN International reklamuje się w Lotus Racing
- 01:28 TVN Warszawa zaprezentuje domy mediowe
- 01:29 Maria Czubaszek felietonistką „Sukcesu”
- 01:40 Wydawnictwo Przekrój będzie mieć nowego szefa wydawniczego
- 01:45 UE żąda od Google więcej prywatności w Street View
- 01:46 Internet Group miało 115,44 mln zł straty netto w IV kw. 2009 r.
- 01:49 Grażyna Strzelczak-Batkowska szefem marketingu w TVP
- 02:02 Polacy najchętniej w Europie korzystają ze sklepów internetowych
- 02:28 TVP1: „Blondynka” zastąpi „Ranczo”
- 02:28 Nokia pokazała telefon C5 - pierwszy z Cseries
- 02:38 Kierowca rozmawiający przez komórkę w spocie mBanku nie promuje złych wzorców (wideo)
- 03:50 Nowi dyrektorzy ośrodków TVP w Katowicach, Krakowie i Łodzi
- 03:58 Canal+ tworzy fundację
- 09:51 Ubezpieczenie inwestycyjne „Złoto vs. Ropa”
- 10:00 ING Życie rozszerza ofertę o nowe ubezpieczenie posagowe
- 10:40 Nowe Volvo S60 – przełomowy dla szwedzkiej marki model Volvo
- 10:44 ENERGA zdobywa nowych klientów
- 10:50 Nowe Volvo S60 – najbezpieczniejsze Volvo w historii
- 10:58 Magiczny świat Eschera w reklamie Kredyt Banku
- 11:03 Nowe produkty strukturyzowane w ING
- 11:58 Ksiądz w kampanii ekologicznej "Nie zaśmiecaj swojego sumienia" (wideo)
- 13:25 Humana wspiera mamy wracające do pracy
- 13:26 Luksusowe wnętrze ze sportowym duchem w nowym Volvo S60
- 14:07 ENERGA zdobywa nowych klientów
- 14:58 Bieg Kowalczyk po złoto śledziło 6,7 mln widzów
- 16:28 Laur Klienta dla Banku Pocztowego
- 17:50 Cyfra+ pozyskała w ub.r. 160 tys. abonentów
- 17:58 Roszady w Wydawnictwie Zwierciadło
- 20:32 Bezpłatne rozmowy i SMS-y w Nowej Heyah