Archiwum z dnia 2010.07.07
- 01:18 “Fakt” i “Super Express” zyskały czytelników, straciła "GW"
- 02:00 "Fraglesy" dla dorosłych
- 02:00 Gateway LT32 - netbook z grafiką ATI oraz HDMI
- 02:00 Polnord sprzedał 69 mieszkań
- 02:00 Kolejne dwa netbooki z serii Eee PC
- 02:00 HTC: 33-proc. wzrost zysku w II kw.
- 02:00 Sony zapowiada nowe modele PS3
- 02:00 CEO Google: Nexus One sukcesem, nie będzie następcy
- 02:00 DisplaySearch: w 2010 r. na świecie sprzedanych zostanie 242 mln telewizorów
- 02:00 Google: Facebook nie jest poza zasięgiem
- 02:00 On Board PR dla Weyerhaeuser Polska
- 02:02 TU Europa wróci do emisji akcji w tym roku, jeśli koniunktura się poprawi
- 02:02 GPW zniwelowała większość strat i liczy na sygnał kupna z USA
- 02:03 Komisja Europejska chce, żebyśmy dłużej pracowali
- 02:04 PKO BP chce wyemitować obligacje podporządkowane o wartości do 5 mld zł
- 02:05 iSource uruchamia e-sklep bludot.pl
- 02:05 Johnny Depp gwiazdą rocka
- 02:06 Eurostat: PKB wzrósł o 0,2 proc. kw/kw w całej UE i w strefie euro w I kw.
- 02:06 Złoty umacniał się razem ze wzrostem euro/dolara i giełd
- 02:08 Alec Baldwin opuści Rockefeller Plaza 30
- 02:10 MSP liczy na prywatyzacje 3-4 uzdrowisk do końca sierpnia
- 02:10 Novem rozbudowuje panel dla wydawców
- 02:12 Aude przygotowało magazyn “Nasz Provident”
- 02:17 Lindsay Lohan idzie do więzienia
- 02:17 Momentum Worldwide: Aleksander Machnacz za Dawida Kornagę
- 02:17 Szybciej sprzedasz dwa pokoje niż kawalerkę
- 02:20 Orlando Bloom pachnie Hugo Boss
- 02:21 Whiskey muzą Lady GaGi
- 02:23 Ridley Scott i Kevin Macdonald kręcą na YouTube
- 02:24 Dojrzała muzyka Eltona Johna
- 02:32 Mann i Materna w Comedy Central
- 02:35 Okęcie z odświeżonym serwisem, blogiem i profilami społecznościowymi
- 02:54 „Nawet Kaziu” viralowo reklamuje TEB Edukacji (wideo)
- 03:00 „Robimy dachówkę!” - muzyczna kampania Braas (wideo)
- 03:09 Robert Ryng brand managerem Blow w Polsce
- 03:15 RMF Maxxx na plażach z Mentosem
- 03:18 IBM stawia na Firefox
- 03:22 Nowe opcje na GG.pl
- 03:26 Novimedia CP dla klientów BRE Banku
- 05:17 Mediaedge:cia wprowadza narzędzie badawcze „Bottleneck”
- 06:22 Jurajska z nową etykietą i siatkarską kampanią (wideo)
- 07:00 Nestea Tropical Fruits: Orzeźwienie nadchodzi z tropików (wideo)
- 07:05 Górski spacer reklamuje Garnier Mineral Men Extreme (wideo)
- 07:17 Totalizator Sportowy rozpoczyna „Loteriadę” (wideo)
- 07:19 Lady Gaga królową Facebooka
- 07:20 Radio Dla Ciebie stawia na wzrost przychodów komercyjnych
- 07:25 Wirtualna Polska świętuje 15 lat - jubileuszowy serwis i konkurs na logo
- 07:28 Polsat Cafe najwięcej zyskał, Discovery Travel&Living ostro w dół
- 07:30 Piotr Kupicha reklamuje Dębowe Tarasy (spot)
- 07:34 TVN24: Andrzej Morozowski zastąpi Bogdana Rymanowskiego
- 07:35 Skok na rzep reklamuje internet w Tak Taku (wideo)
- 07:44 Samsung Electronics Polska reorganizuje dział marketingu
- 09:30 Fundacja Orange rehabilituje dzieci z wadą słuchu
- 09:45 Wystaw swoją pracę w Muzeum Guggenheima
- 11:17 LOT reklamuje miniceny w swoim serwisie
- 11:23 Sprzedaż nowych samochodów w Polsce wzrosła o 5 proc.
- 13:17 “Komputer Świat Senior” będzie ukazywać się regularnie
- 13:30 Plastry Viscoplast dla dzieci
- 14:15 Carrefour rozwija sieć franczyzową
- 14:52 Rośnie sprzedaż tygodnika WPROST
- 15:05 Nowa karta debetowa MasterCard Debit w mBanku
- 15:38 ENERGA partnerem Microsoft przy Imagine Cup 2010
- 16:04 Nowy telefon dotykowy na pokładzie firmy Samsung
- 17:28 Rodzina na swoim z najniższą ratą w Banku Pocztowym
- 20:17 Spadła sprzedaż największych gazet regionalnych
- 23:51 Wirtualna Polska przebudowała swój serwis dla kobiet