- W naszym magazynie będziemy podejmować przede wszystkim tematy biznesowe, ważne jednak będą dla nas także zwykłe, codzienne sprawy - i te zawodowe, i te prywatne, dotyczące wszystkich naszych pracowników i przedstawicieli – opowiada Sabina Kornblit, kierownik ds. kontaktów wewnętrznych Provident Polska. Liczący 20 stron dwumiesięcznik będzie współtworzony przez pracowników – będą oni mogli zgłaszać tematy i pisać artykuły. – Magazyn łączy w sobie prostotę formy typowego pisma o charakterze biznesowym z elementami tabloidu – tłumaczy Marcin Rutkowski, dyrektor kreatywny Aude. Provident Polska powraca do wydawania magazynu wewnętrznego po dwóch latach przerwy. Wcześniej spółka wydawała pismo „Provident Forum”, które również przygotowywała agencja Aude. W 2008 roku zostało ono wyróżnione w konkursie Szpalty Roku, organizowanym przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej.
Aude przygotowało magazyn “Nasz Provident”
Agencja custom publishing Aude przygotowała nowy magazyn wewnętrzny dla firmy Provident Polska. Pierwszy numer pisma “Nasz Provident” trafi do rąk ponad 12 tys. pracowników i przedstawicieli firmy w tym miesiącu.












