Archiwum z dnia 2011.04.04
- 02:00 Zmiany właścicielskie w eholiday.pl
- 02:01 Passion PR dla muno.pl
- 02:03 Reese Witherspoon zaskoczona ślubem
- 02:14 Microsoft traci czołowego marketera
- 02:19 Agata Tkaczyk przewodniczącą Komisji Odpowiedzialności Zawodowej OFBOR
- 02:29 123people ma nowego szefa
- 02:31 Lenovo planuje globalną kampanię
- 02:35 Nadchodzi "Kac Vegas w Bangkoku". 'Śmieszniejszy i bardziej imponujący'
- 02:35 Fundusze unijne w Małopolsce na interaktywnej mapie
- 02:38 Exatel chce przejmować, może wyjść za granicę
- 02:38 Kolejny romans Keiry Knightley
- 02:40 Czaniecki Makaron postawił na GutPR
- 02:43 Alfa Romeo Giulietta promowany konkursem SMS-owym
- 02:52 Media Express z nowymi serwisami internetowymi
- 03:13 Toya bez SportKlub i SportKlub+
- 03:15 W skład WIG20 za BZ WBK wejdzie Bank Handlowy
- 03:37 Ryan Reynolds: "Zielona latarnia" nie będzie komedią
- 04:14 Samsung integruje swoje witryny
- 05:14 ABI: 161 mln subskrybentów mobilnej muzyki w 2016 r.
- 05:39 Przed wakacjami nowa płyta Beyoncé
- 05:44 Indeks najmniejszych spółek niemal identycznie jak DAX i S&P500
- 06:14 Ovum: w 2016 r. sprzedaż smartfonów sięgnie 653 mln sztuk, 38 proc. dla Androida
- 07:05 Rage Age reklamuje wiosenno-letnią kolekcję męską
- 07:56 Ewa Wituszyńska w MTV Networks Polska
- 08:14 Amazon też chce wejść w Near Field Communications
- 08:34 Układamy internetowy koszyk Kaczyńskiego
- 08:50 Vivendi przejmuje pełną kontrolę nad SFR
- 09:14 Samsung i Visa umożliwią mobilne płatności na igrzyskach w Londynie
- 09:26 Siemens rozdaje szklanki w nowej promocji
- 09:44 ENERGA: nowy salon obsługi klienta w Elblągu
- 09:53 Brakuje pieniędzy na podatek? Możesz negocjować z urzędem skarbowy
- 10:00 Wizz Ambassadors - pierwsza kampania Wizz Air na Facebooku
- 10:13 2000 biletów na UEFA Euro 2012™ od Castrol
- 10:14 IHS iSuppli: 100,71 USD wynosi koszt elementów Nintendo 3DS
- 10:34 “MaCOOLatura” - nowy magazyn dla pracowników biur
- 10:55 IDM Media Team: nowe osoby i przedstawicielstwa regionalne
- 11:00 Wyścigówka w kampanii pożyczek Providenta (wideo)
- 11:13 Dwa razy więcej minut oraz dodatkowe SMS-y w abonamencie i mixie
- 11:14 Facebook: jedna mobilna strona dla 250 mln użytkowników
- 11:22 Paprika zorganizuje Media Trendy oraz Polski Konkurs Reklamy KTR
- 11:44 Filip Hołowczyc: z ZED digital do Infor PL
- 12:00 Spragnione czułości - krótki film o miłości i festiwalu Castle Party
- 12:00 Lukas Bank reklamuje kredyt prosto liczony (wideo)
- 12:07 Elton John ekskluzywnie w Machinie
- 12:12 Leasing dla przedsiębiorców w ING Banku Śląskim
- 12:14 Radio ZET liderem w Opolu, rośnie Jedynka
- 12:14 Wpadki telewizyjne: Hautamaeki w ustach Szaranowicza (wideo)
- 12:20 Które fundusze inwestycyjne są na topie?
- 12:40 Klubowe przenosiny reklamują All Inclusive w Play Fresh (wideo)
- 12:41 „Radosna Minka” - Chwiliżanki znów promują Inkę
- 12:45 Orange reklamuje o połowę niższy abonament dla firm (wideo)
- 12:50 Filmy o katastrofie smoleńskiej Stankiewicz i Pospieszalskiego w „Rzeczpospolitej”
- 13:00 Smak reklamy bez sztucznych barwników
- 13:13 Dom w chmurach - relacja na żywo na Facebook
- 13:47 Kelm, Kmiecik, Kargol i Greber w Heurece
- 14:00 3 miliony klientów w ING Banku Śląskim
- 14:00 „Menu na miarę” obniża oglądalność TV Puls
- 14:14 Digital Signage – wyjście z niemowlęctwa
- 14:14 „Zintegrowana promocja Twojej Firmy” w kampanii pkt.pl
- 14:42 Rabat Optymalny – sezonowa obniżka abonamentu w Orange dla Firm
- 14:50 Pekao finansuje kolejny port lotniczy
- 15:16 Mieszkanie24h – nowość w ubezpieczeniach mieszkań dla Klientów mBanku
- 15:20 “Mida” - nowy miesięcznik dla prawników
- 15:33 Małgorzata Kożuchowska twarzą kosmetyków BioSilk
- 16:14 Szymon Majewski jako rzecznik w nowej reklamie PKO BP (wideo)
- 16:15 UPC promuje nową ofertę dla biznesu
- 17:00 Śmietanka Łaciata w nowej kampanii reklamowej (wideo)
- 17:14 Roszady personalne w Radiu ZET
- 17:19 Rezygnacja członka Zarządu Kredyt Banku
- 18:14 „Świat według Kiepskich” poprawia wyniki Polsatu
- 21:12 Ile przychodu przyniesie 'Wiedźmin 2'? Wg analityków ponad 195 mln zł
- 22:00 Agencje social mediowe tworzą grupę roboczą - z IAB lub SAR