„Radosna Minka” - Chwiliżanki znów promują Inkę

Trwa kolejna edycja kampanii Chwiliżanki promującej kawę Inka. Akcję pod hasłem „Radosna Minka” prowadzą firmy Hand Made Flow i Marketing Plus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii „Radosna Minka” na stronie Chwilizanki.pl trwa nowy konkurs. Wspierają do reklamy w portalach Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl i witrynach kobiecych oraz działania w serwisach społecznościowych. Pierwsza odsłona akcji była prowadzona jesienią ub.r. (więcej na ten temat).

Obecną kampanię – rozpoczętą pod koniec marca, a zaplanowaną do końca kwietnia – przygotowała i realizuje agencja interaktywna Hand Made Flow, która opowiadała również za pierwszą edycję akcji. Natomiast zakupem mediów zajęła się agencja Marketing Plus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online