Archiwum z dnia 2012.05.02
- 09:07 TAURON skonsolidował spółki ciepłownicze
- 11:10 Rozbudowa usługi WebService w ING Banku Śląskim
- 12:15 Apella łączy się z Media SKOK. Romuald Orzeł prezesem
- 12:36 Ankieta ING: Co druga osoba weźmie wolne w długi weekend
- 13:08 Energa Basket Cup przybywa na Pomorze
- 13:10 Magda Gessler twarzą kampanii marki Ulgix
- 13:51 Zapotrzebowanie firm na specjalistów przerosło prognozy
- 14:15 “Planeta Ziemia Live” na żywo w kanałach BBC
- 15:15 Multikino z ofertą i kampanią reklamową na Euro 2012
- 16:15 o2 wejdzie na giełdę? Wniosek już w KNF
- 16:35 „Smacznie z nim jemy” w reklamie ketchupu Pudliszki (wideo)
- 17:13 Ruch nie przyjmuje do sprzedaży pism Bauera
- 17:15 Cezary Szymanek opuszcza Radio PiN
- 17:25 „Gotuj ze Svenem” w nowej kampanii IKEA (wideo)
- 17:30 Pomalowani kibice w reklamie Carlsberga na Euro 2012 (wideo)
- 17:33 Operatorzy i marketerzy mobilni: nadchodzi czas współpracy
- 17:45 Wojciech Czernecki: po co Nokautowi giełda? (wideo)
- 18:05 TVN dalej najchętniej oglądany, Polsat stracił najwięcej
- 18:15 Serce i Rozum znikają z reklam? Orange: to nieprawdziwa plotka
- 19:28 Wirtualna Polska: jak walczyć z armią spamerów? (wideo)
- 20:05 Reklama nie boi się ROI
- 23:05 “Pamiętniki z wakacji”: 16 mln zł z reklam, 2,21 mln widzów „mięsnego jeża” (wideo)
- 23:15 Beata Tadla także na antenie TVP Info
- 23:35 “Fakty” liderem, “Wydarzenia” zyskały pół mln widzów