Archiwum z dnia 2013.02.01
- 00:41 Budownictwo na targach BUDMA 2013
- 00:44 „Fakt” ma przeprosić Michała Tuska za OLT Express
- 01:45 MTV Mobile wybrało agencję Get More Social
- 02:46 Bartosz Głowacki: z agencji Autentika do Vacaloca
- 02:48 Zmysłowy launch - Demi Moore w kampanii „More by Demi” (case study)
- 03:53 Gdy musisz zwolnić Przyjaciela
- 04:07 Kolporter z PepsiCo do 2014 roku
- 06:10 Na koniec 2013 r. w użyciu będzie 1,4 mld smartfonów i 268 mln tabletów
- 06:10 ZTE MF93D - nowy modem 4G od ZTE
- 09:10 Ceneo.pl udostępnia sklepom swój system rekomendacji
- 09:38 Chętnych na bezzwrotną pożyczkę jak na lekarstwo
- 10:10 Żabka z nową stroną internetową od GoldenSubmarine
- 10:15 Stanton Warriors pierwszy raz w Łodzi. Legenda breakbeat 9 lutego w Klubie Scenografia
- 10:30 Agencje Fitch i Moody’s potwierdzają oceny ratingowe po transakcji sprzedaży pakietu akcji Pekao
- 10:31 Top Deals 2012 – Citeam.pl podsumowuje rekordowe oferty
- 10:39 Metropolia coraz bardziej atrakcyjna dla zagranicznych firm
- 10:40 Turystyczna oferta first minute – czy warto?
- 10:42 W 9 dni przez Atlantyk - Zbigniew Gutkowski na jachcie ENERGA ustanawia pierwszy czas odniesienia na trasie Las Palmas – Gwadelupa
- 10:43 Opóźniony lub odwołany lot – jakie prawa przysługują po
- 10:49 Wyjątkowy konkurs PolskiBus.com
- 11:10 Beata Madeja dyrektorem reklamy w Sophisti Group
- 11:10 KOV osiąga dobre wyniki w testach odwiertu K-7
- 11:37 Joanna Mazur: z Wydawnictwa Zwierciadło do Pilomaxu
- 12:30 Oblicza elegancji – kuchnia w kamieniu
- 13:01 Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i...
- 13:05 Aż 65 proc. małych polskich firm spodziewa się w tym roku większych zysków
- 13:10 52,5 mln tabletów sprzedanych w IV kw. 2012 r., Apple przed Samsungiem
- 13:14 Urszula Prussak poprowadzi audycję “Piosenka jest Kobietą” w RDC
- 13:28 Na każdym produkcie na prąd muszą się znaleźć informacje o energooszczędności
- 13:47 Panasonic DECT: niezawodne telefony dla każdego!
- 13:57 Ponad 300 mln zł zysku netto właściciela marki Lotto
- 13:57 Earl Grey - mocne zimowe wejście
- 14:00 „Scooby - Doo!” najpopularniejszym miesięczników wśród dzieci
- 15:16 Kawałeczek nieba w prezencie
- 15:23 16 Pereł dla Grupy Paradyż
- 16:04 Od marca wyższe diety. Od części z nich - w związku z podróżą służbową - pracownik musi zapłacić podatek
- 16:11 Tesco uruchomiło mobilny e-sklep
- 16:24 Tramp w nowej odsłonie
- 16:33 Megafony reklamują nielimitowane rozmowy i SMS-y w Plus Mix (wideo)
- 16:45 „Anatomię upadku” obejrzało w TV Puls ponad milion widzów
- 16:59 Polkomtel przejął Spartan Capital Holdings
- 17:10 Gdańsk rozpoczyna walkę z reklamami. Ma ich być mniej
- 17:15 Nadchodzi cyfrowa szkoła. Trwają prace nad pierwszymi e-podręcznikami
- 17:55 Paulina Drażba odchodzi z „Pytania na śniadanie”
- 18:00 RMF FM, Radio ZET i Jedynka najpopularniejsze w wielkich miastach
- 18:10 Cezary Szymanek znów na antenie Radia PIN. Rusza program z „Bloombergiem”
- 18:20 Piotr Jaroszewski wiceszefem programowym RMF FM
- 18:44 Drobne pomysły, które zmieniają świat
- 19:20 „Tygodnik Do Rzeczy” podnosi nakład. Więcej dla małych punktów z prasą
- 21:00 „My Polacy tak mamy!” w reklamach Biedronki (wideo)
- 21:10 „Newsweek Polska” przegrał z Opus Dei. Będzie sprostowanie?
- 21:15 Powstanie format telewizyjny inspirowany viralem z czerwonym przyciskiem (wideo)
- 21:20 Justyna Steczkowska z nowym programem w Polsat Cafe
- 21:55 Top 150 miesięczników: „Przyślij Przepis” z największą sprzedażą
- 22:00 „Wieczorynka” traci widzów. Tylko co dziesiąty to dziecko
- 22:10 Product placement: przyszłość komunikacji czy bezwartościowe działanie?