Archiwum z dnia 2016.05.14
- 00:00 Reklamy przy Euro 2016 w Telewizji Polskiej dwukrotnie droższe niż w Polsacie (cennik)
- 18:15 Paweł Tkaczyk: Chcesz innowacji od Apple? Wizjonerem był Jobs, Cook jest tylko managerem
- 20:27 Będzie więcej transmisji e-sportowych w Telewizji Polskiej
- 21:47 Muzyka klasyczna i jazz w Polskim Radiu Dzieciom
- 23:00 Użytkownicy smartfonów z połączeń i SMS-ów przerzucają się na mobilne aplikacje
- 23:33 Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta z najpopularniejszymi polskimi kontami na Instagramie
- 23:44 TVP1 codziennie ogląda 44 proc. Polaków, TVN - 43 proc., a Polsat - 42 proc. Top 50 stacji pod względem zasięgu
- 23:50 Jacek Kurski dalej krytykuje „skrajny nieprofesjonalizm” Nielsena. „Jeśli nie dostaniemy kodów pocztowych, wyciągniemy wnioski”