Archiwum z dnia 2016.06.16
- 00:31 Ruszył serwis OKO.press patrzący na ręce władzy. W redakcji dziennikarze z „GW”, „Polityki”, TVN i TOK FM
- 00:59 Robert Pattinson i Patricia Arquette w filmie "High Life” finansowym przez Polski Instytut Sztuki Filmowej
- 01:08 Pomostowa ustawa medialna nie wejdzie w życie 1 lipca, w Radzie Mediów Narodowych parlamentarzyści
- 08:00 Grupa OSELL wchodzi na polski rynek podczas wizyty chińskiej delegacji rządowej w Polsce
- 09:33 PZU i NCBR zbudują ekosystem VC w Polsce
- 09:37 Folk! – nowa kolekcja marki AMBITION
- 09:37 Mrożący problem sprzedawców
- 09:44 Zmiany w zarządzie TAURON Wydobycie
- 09:46 Napoleon z Carrefour jedną z najlepszych polskich kampanii teaserowych
- 09:55 Poczta Polska i Oracle zacieśniają współpracę
- 10:00 Groupon i Skyscanner łączą siły
- 10:00 Przechowywanie w małej kuchni to żaden problem!
- 10:00 Nowa marka premium na rynku testów na ojcostwo
- 10:08 Drużyna strzela bramki, a Ty - zdjęcia! Kibicuj Orłom z firmą WIŚNIOWSKI
- 10:38 Raport z badania użyteczności strony internetowej dla Organizacji Pozarządowej
- 11:45 Nowy Samsung Multiroom 360 WAM6500 - bezprzewodowy dźwięk, który wypełnia wnętrze
- 11:51 Co warto wiedzieć, kiedy zaczyna się prowadzić e-biznes?
- 12:15 Odkurzacz, o który nie trzeba się martwić
- 12:17 Włoski lipiec w Akademii Kulinarnej Whirlpool w Warszawie
- 12:23 „Naturalnie Polska 2” w Planete+. Łukasz Tulej nowym prowadzącym
- 12:47 Pomysł na idealny prezent na Dzień Ojca – wiertarko-wkrętarka Bosch PSR 1080 LI-2
- 13:10 Najdłuższa sztafeta w Polsce
- 13:13 Komisja Europejska: wycinka w Puszczy Białowieskiej niezgodna z prawem
- 13:39 Wielka biegowa sztafeta w naszym regionie
- 13:44 Helen Mirren zagra w filmie "Fast and Furious 8"
- 13:46 "Rodzina 500+" w Banku BGŻ BNP Paribas
- 14:00 Monika Kurtek wśród trzech najlepszych ekonomistów w Polsce
- 14:06 Aplikacje studentów Samsung LABO zmieniają świat na lepsze
- 14:13 SGGW wyróżniona tytułem innowacyjnej uczelni w tworzeniu perspektyw zawodowych
- 14:31 Napoleon z Carrefour jedną z najlepszych polskich kampanii teaserowych
- 14:37 "Jesień kocha Ustroń" najlepszym filmem promocyjnym miasta na festiwalu FilmAT
- 14:38 Druga edycja Dni CSR w Banku BGŻ BNP Paribas
- 14:42 Biegacze II RAFAKO Półmaraton Racibórz pobiegną dla Wiktorii i Jurka
- 15:25 MAKRO stawia na młode talenty - Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016
- 15:32 Hiperkonwergentne Data Center, ciągłość pracy i bezpieczeństwo
- 15:43 Enea Operator wdraża innowacje w swojej sieci
- 15:55 Komunikat po posiedzeniu Rady Nadzorczej Poczty Polskiej S.A.
- 16:37 Dieta nastolatków. Co warto o niej wiedzieć?
- 17:01 Przesunięto wprowadzenie dyrektywy MiFID II. Instytucje finansowe nie są gotowe technologicznie na nowe unijne przepisy
- 17:12 Architektura bez pudła
- 17:35 ODLEWNIA RAFAMET – NOWA NAZWA FIRMY Z TRADYCJAMI
- 17:44 Poczta Polska gospodarzem prestiżowej konferencji branżowej World Mail Express Conference
- 17:44 Drugi sezon serialu "Legends of Tomorrow". Zagra Nick Zano
- 18:34 JPK od lipca dla dużych przedsiębiorców, a wkrótce także i dla pozostałych
- 19:03 Rozgłośnie z Open.fm i Polskastacja.pl na stronie głównej WP.pl
- 19:26 Dentsu Aegis Network utrzymał obsługę Kellog, w Polsce odpowiada za nią Carat
- 19:50 Miedź dalej tanieje. Jej cena zależeć będzie głównie od wartości dolara
- 20:03 Nagrody Grammy za streaming
- 20:10 „Przyjemność malowania” w reklamach farb Flugger (wideo)
- 20:30 27 lipca premiera filmu "Jason Bourne" (zobacz zwiastun)
- 20:38 click community odpowiada za komunikację Lufthansy w social media
- 20:44 Tom Cruise w filmie "Jack Reacher: Never Go Back" grzebie w swojej przeszłości (wideo)
- 20:55 Kubuś Play! i Waterrr w nowych opakowaniach od Lemon Sky J. Walter Thompson
- 21:00 Wyjeżdżając na wakacje od biur podróży wolimy samoorganizację
- 21:02 Value Media przejmuje od Media Direction i ClickAd obsługę Grupy AXA w internecie
- 21:15 PZU reklamuje ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer jako sposób na bezpieczne wakacje
- 21:21 PMPG Polskie Media prognozuje spadek wpływów i wzrost EBITDA, 10 proc. mniej ze sprzedaży „Wprost” i „Do Rzeczy” w druku
- 21:40 „Inwestowanie to nasza pasja” w reklamie HFT Brokers (wideo)
- 21:44 Piotr Chrzanowski: z Value Media do They.pl
- 21:50 Play wprowadza Formułę Biznes Box dla firm, ceny od 29,99 do 79,99 zł miesięcznie
- 21:55 TVN Style na lato: „Lekarz domowy”, „Łowcy domów do remontu” i filmy dokumentalne
- 21:59 Formuła Solo, Duet i Rodzina w nowej ofercie abonamentowej w Play
- 22:00 Facebook będzie dokładniej monitorował transmisje Live, bo pojawiają się tam filmy od terrorystów
- 22:08 Hydrex klientem Ogilvy & Mather, rusza kampania Alcotestu
- 22:09 Prezesi Radia Kraków, Radia Łódź i RDC w radzie nadzorczej Audytorium 17
- 22:10 Piotr Małachowski w kampanii „Wyrównujemy szanse” promującej Fundusze Norweskie i EOG (wideo)
- 22:15 Dziennikarze z Francji krytykują reformę polskich mediów publicznych. SDP protestuje
- 22:16 Twitter inwestuje 70 mln dol. w SoundCloud na rozwój płatnej oferty Go
- 22:18 Grupa SARE kupiła mailPro od Positive Technology
- 22:20 „Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem
- 22:25 Strony Grupy Onet-RASP z wideo o reprezentacji Polski od Laczynaspilka.pl
- 22:29 Julia Kamińska i Jarosław Boberek śpiewająco promują „owoce i warzywa w szkole” (wideo)
- 22:30 „Klan” stracił 90 tys. widzów, ale i tak TVP1 wygrała z konkurencją
- 22:32 Cyfrowy Polsat: chcemy blokowania tylko serwisów nielegalnie udostępniających zagraniczne kanały z Euro 2016
- 22:35 TVP ABC nowym liderem kanałów dziecięcych. W grupie 4-12 na czele Nickelodeon
- 22:37 Tomasz Zimoch w Radiu ZET z codziennym programem o Euro 2016
- 22:38 Krzysztof Czabański o „zleceniu na Kurskiego”: nie wiemy, ile z tego jest prawdą
- 22:39 TVN, RMF FM, Onet i WP najważniejszymi mediami informacyjnymi, „Gazeta Wyborcza” przed „Faktem”
- 22:40 Wojciech Cieśla prawomocnie wygrał proces o zniesławienie z właścicielem marki Ciechan
- 22:44 Rekordowe 43,1 tys. zgłoszeń do Cannes Lions 2016
- 22:45 MTV Polska kontynuuje „Warsaw Shore”. Letni sezon „Summer Camp” w Mielnie
- 22:50 Co piąty Polak płaci za informacje w internecie, średnio 50 zł rocznie
- 22:55 Dla młodych Facebook, YouTube i Twitter są ważniejszym źródłem informacji od telewizji
- 23:10 Policja ogłasza konkurs na hasło na radiowozach, 300 zgłoszeń w jeden dzień
- 23:20 Nowe zasady sponsoringu przez państwowe firmy: bliższa współpraca z resortami sportu i skarbu, większa kontrola
- 23:32 Internauci radzą, jak przywrócić kanały ZDF i Das Erste w Cyfrowym Polsacie
- 23:33 Rząd wyda 2,8 mld zł na program wsparcia startupów, branża z nadziejami i ciekawością efektów (komentarze)
- 23:44 Wysoka klasa wizerunkowa Adama Nawałki. Zagości na dłużej w reklamach, jeśli reprezentacja odniesie sukces
- 23:59 „Teleranek” porażką TVP1. Program śledziło 240 tys. widzów, w tym tylko 14 tys. dzieci