click community odpowiada za komunikację Lufthansy w social media

Lufthansa Global Business Center wybrała agencję click community do obsługi swoich kanałów social media. Współpraca ta ma pomóc budować wizerunek LGBC jako wartościowego pracodawcy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
click community odpowiada za komunikację Lufthansy w social media

Głównym celem działań w social media dla LGBC jest zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy (employer branding) oraz wsparcie procesów rekrutacyjnych firmy. Komunikacja na Facebooku jest skierowana głównie do młodych mieszkańców Krakowa i okolic. Posty tworzone są w języku angielskim oraz polskim.

Click community odpowiada za kreację graficzną profilu na Facebooku, tworzenie angażujących postów oraz moderowanie dyskusji.

Za realizację działań kreatywnych po stronie agencji odpowiada Katarzyna Gurtler.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów