Archiwum z dnia 2016.07.09
- 00:28 Mecz Niemcy - Francja oglądało 8,6 mln widzów, a Portugalia - Walia - 7,7 mln. TVP1 przed Polsatem
- 12:18 Magazyn „Show” odświeża formułę
- 13:54 „Isover z pasją” - wizerunkowy klip z pracownikami firmy (wideo)
- 20:15 CD Projekt wchodzi na chiński rynek, wyda tam spin-off „Wiedźmina 3”
- 20:18 Koniec serialu "Uncle Buck"
- 21:16 Co się dzieje w filmie "Pitbull. Niebezpieczne kobiety"
- 21:29 Public Dialog wypromuje MyDeal.pl
- 22:00 Ceny płatnej telewizji na większości rynków stabilne, w Polsce najtaniej
- 22:12 "Love Make The World Go Round" - Jennifer Lopez i Lin-Manuel Miranda ku pamięci ofiar z Orlando
- 22:55 51 proc. Polaków codziennie słucha radia, ponad połowa nie słyszała o cyfryzacji
- 22:58 KRRiT: Telewizja Polska zrealizowała plan programowy, modyfikacje wpłynęły pozytywnie na program
- 23:00 Prezes PZU pozywa „Newsweeka” za artykuł o sporze menedżerów firmy
- 23:11 „Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
- 23:12 Między inspiracją a plagiatem. Czy wszyscy w branży kreatywnej kopiują?
- 23:20 Widzowie skarżą się na „Pytanie na śniadanie” do KRRiT. "Wulgaryzmy"
- 23:30 Jak osiągnąć cztery miliardy wyświetleń filmów na Snapchacie?
- 23:55 Tomasz Sulewski: influencerzy są dla marek atrakcyjniejsi od celebrytów, bo mają własne audytorium w sieci