Archiwum z dnia 2017.07.04
- 02:00 Radio Katowice z kampanią promującą letnią ramówkę
- 09:57 65 lat Instytutu Transportu Samochodowego
- 11:24 MK Media wypromuje Studio Design
- 11:34 Smart wakacje, czyli najlepsze platformy i aplikacje, które uwolnią od stresu związanego z podróżowaniem
- 11:50 Łazienka w przytulnych pastelach
- 11:55 Instytut Publico dla Grupy TOP
- 12:04 Inteligentne bramy i drzwi WIŚNIOWSKI w promocji do 18 lipca
- 13:09 Gra Rock Town z nagrodą Golden Arrow!
- 14:43 Maciej Twardy dyrektorem technicznym Bakotechu
- 15:52 Konto oszczędnościowe w aplikacji HAIZ Alior Banku
- 16:13 Prawie 400 dzieci z Domów Dziecka kibicowało na Mistrzostwach Europy UEFA Under-21!
- 17:01 Osłony energochłonne i barierki WIMED
- 19:14 Burda Digital Lab współpracuje z firmą Wyjątkowy Prezent
- 20:00 „SNG Twoje wodociągi” - mobilna aplikacja Saur Neptun Gdańsk
- 20:32 RMF FM nowym liderem w Częstochowie. Radio Jura wypadło z podium
- 20:37 „Newsweek Extra O zwierzętach” z wywiadami z Adamem Wajrakiem i Stanisławem Tymem
- 20:44 Andrzej Gruszka: z Mind do Elephate
- 20:53 Nju mobile z koleżanką na tandemie reklamuje ofertę roamingową (wideo)
- 21:00 Bedros Kalfayan za Katarzynę Milanovic menadżerem generalnym Nivea Polska
- 21:11 Korupcja w Polsce duży problemem. Co czwarty pracownik gotowy wręczyć łapówkę za utrzymanie relacji biznesowych
- 21:28 Piotr Kwiatkowski za Romualda Szeligę prezesem Credit Agricole Bank Polska
- 21:29 Co nam przysługuje za opóźniony, odwołany lot lub zgubiony bagaż
- 21:31 Iwona Gregorowicz w Antal Market Research
- 21:33 Wydłużone odcinki ósmego sezonu serialu "Gra o tron"
- 21:33 Radosław Bieliński dyrektorem ds. komunikacji w Dom Development
- 22:00 Po raz pierwszy więcej użytkowników internetu mobilnego niż stacjonarnego, liderem Orange (raport)
- 22:00 Dominacja Rekord FM w Radomiu, awans Radia ZET
- 22:10 „#Niefiltrujemy” w kampanii reklamującej Cydr Lubelski Niefiltrowany (wideo)
- 22:11 Sieć reklamowa Httpool wyłącznym partnerem reklamowym Twittera w Polsce
- 22:15 Katar naciskany przez kraje arabskie może zamknąć telewizję Al-Jazeera
- 22:18 Anja Rubik jako podróżniczka promuje Samsung Galaxy S8 w Orange Love (wideo)
- 22:20 Facebook pomoże wyszukać darmowe hotspoty Wi-Fi
- 22:23 Coraz gorsze wyniki „wielkiej czwórki”, udany tydzień TVP Info. „Fakty” i „Sprawa dla reportera” hitami
- 22:25 Prudential promuje ubezpieczenia od poważnych chorób (wideo)
- 22:27 "She's Gotta Have It" - nowy serial Netfliksa. Odpowiada za niego Spike Lee
- 22:28 Karol Modzelewski, Mateusz Opyrchał i Dawid Wajda dołączyli do RMF FM
- 22:29 Koty i „No limit” w reklamach T-Mobile 1 - Bez Limitu (wideo)
- 22:30 Tadeusz Płużański żegna się z „Super Expressem”, ma przejść do Telewizji Polskiej
- 22:31 Play z własną siecią do 2020 roku, wszyscy Polacy w zasięgu operatora
- 22:32 Lidia Stępińska-Ustasiak doradza prezesowi UKE w zakresie dobrego wizerunku
- 22:33 Polsat liderem, TVP1 z najgorszą oglądalnością w historii, mecz Polska-Rumunia hitem czerwca
- 22:35 Wydawnictwo Bauer wydaje magazyn „Car Polska”
- 22:38 Play ma 31 zł miesięcznie od użytkownika, pozyskanie abonenta kosztuje 313 zł
- 22:39 Wirtualna Polska zmieniła VideoStar w WP Pilot
- 22:39 „Wiadomości” skrytykowały Gazeta.pl za wywiad sugerujący im „granie seksualnym napięciem”
- 22:40 Barbara Jakimiec-Wieruszewska jako head of digital w agencji OS3
- 22:41 Tomasz Niski prezesem zarządu Arena Gdańsk Operator, odchodzi Tomasz Kowalski
- 22:42 Opel Crossland X reklamowany w internetowym serialu „X-mania” z Odetą Moro, Bartkiem Kasprzykowskim i Tamarą Arciuch (wideo)
- 22:43 Marta Ogórkiewicz: z „Newsweeka” na head of ecommerce w 4Fun Media
- 22:43 Barbara Sowa po 10 latach rozstaje się z „DGP”. Elżbieta Rutkowska pisze o mediach
- 22:44 Marcin Gudowicz wiceprezesem Ströer Polska
- 22:44 Prezes Play: Giełda to dodatkowa motywacja do rozwoju, zmiany w roamingu bez konsekwencji dla biznesu spółki
- 22:44 Polskie media masowo powielały fake newsa o zmianie płci córki Jolie-Pitt. „Czas wrogiem dziennikarza”
- 22:45 Zygmunt Solorz-Żak inwestuje w ATM Grupa, ma 17,4 proc. kapitału firmy
- 22:46 Play zarzuca T-Mobile skopiowanie jego oferty Stan Nielimitowany. - To propozycja dla grupy klientów w trendzie mobile first – odpiera zarzut T-Mobile
- 22:48 „W Sieci” z niepodpisanym artykuem chwalącym SKOK-i. Karnowski: to tekst redakcyjny, a nie sponsorowany
- 22:50 Adam Hlebowicz: z Polskiego Radia do IPN. Jest zastępcą dyrektora biura edukacji narodowej
- 22:58 Piotr Gursztyn dyrektorem ds. komunikacji w Telewizji Polskiej
- 23:00 Szef marketingu Porta: przedstawiamy markę jako przyjazną, rodzinną i otwartą. To najbliższe nam cechy (wywiad)
- 23:11 TVP chce zaciągnąć 800 mln zł kredytu. "Niskie wpływy z abonamentu"
- 23:33 Polsat wyprzedził TVP1, która zanotowała największy spadek. Udane półrocze TV4 i TVN24 (raport)
- 23:40 „Well” nowym magazynem kobiecym Bauera. Teksty dziennikarzy „Twojego Stylu”, Dorota Wellman redaktor kreatywną
- 23:44 Fiskus chce od TVN 110 mln zł. „Nie zgadzamy się. Zapłacimy, ale się odwołamy”