Gra Rock Town z nagrodą Golden Arrow!

Program lojalnościowy prowadzony przez ROCKWOOL Polska  otrzymał prestiżową nagrodę Golden Arrow. Projekt to innowacyjna gra skierowana do partnerów handlowych firmy. – To dla nas cenna wskazówka, że w branży budowlanej jest wiele miejsca na nowoczesność także w obszarze marketingu – mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL CEE.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

22 czerwca podczas uroczystej gali w Warszawie wręczono nagrody Golden Arrow – jedne z najbardziej zaszczytnych wyróżnień z zakresu marketingu bezpośredniego, które wyznaczają kierunek w nowoczesnym ujęciu komunikacji marketingowej. ROCKWOOL Polska otrzymał statuetkę w kategorii  „Program lojalnościowy B2B” za innowacyjną grę dedykowaną partnerom handlowym firmy. Gra Rock Town to wspólny sukces ROCKWOOL Polska i szczecińskiej firmy Oskar Wegner.

– Rzeczywistość marketingowa to żywy organizm, który wciąż się zmienia. Trzeba być bardzo czujnym, by wychwycić i ukształtować nowe formaty z dużym potencjałem. Grywalizacja to koncept, który wykorzystuje naturalne skłonności psychologiczne i pozwala na osiąganie realnych celów biznesowych w wirtualnym świecie. To doskonałe narzędzie nowej generacji, które przekłada się na integrację i dobrą atmosferę w zespole, wyniki biznesowe i poczucie wspólnego dążenia do sukcesu. Korzyści, jakie płyną z wdrażania takich platform jak Rock Town są nieocenione – wyjaśnia Zbigniew Skarul, prezes Oskara Wegnera.

Łukasz Glapa, Dyrektor Marketing ROCKWOOL CEE przyznaje, że początkowo pomysł wdrożenia gry spotkał się zarówno z entuzjazmem, jak i wątpliwościami. – Niektórzy pytali, kto będzie w wolnym czasie nadal zajmował się pracą i to wirtualnie. Inni zastanawiali się, czy taki pomysł faktycznie przekłada się na wzrost motywacji i ogólne zadowolenie z pracy. Okazało się, że Rock Town był strzałem w dziesiątkę, a nasi partnerzy handlowi zaangażowali się w grę tak bardzo, że udział w zabawie stał się niemal obowiązkowy, a poszczególne hasła i zadania weszły do pracowniczego slangu  firm. To była dla nas niespodzianka. A prestiżowa nagroda Golden Arrow potwierdza, że wbrew obiegowym opiniom w branży budowlanej jest wiele miejsca na innowacje czy strategie marketingowe nowej generacji – opowiada Łukasz Glapa.

Co tak urzekło graczy? Rock Town to wyjątkowe miasto – każdy gracz ma za zadanie rozbudować je tak, by przetrwało kataklizmy. Osiągnięcie realnego celu biznesowego przekłada się na przejście do kolejnego etapu gry.  – Bardzo ważny był dla nas edukacyjny aspekt gry. Uczestnicy dzięki tej zabawie dowiadują się o naszych produktach czy rozwiązaniach, a ich wiedzę weryfikują specjalne quizy, które są częścią gry. Choć rywalizacja jest wirtualna, to zaangażowanie przerosło nasze oczekiwania – tłumaczy Łukasz Glapa. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"