Archiwum z dnia 2017.07.11
- 00:55 Luc Besson z wizytą w Polsce
- 01:45 Frazy „sprawi, że”, „oto dlaczego” i „czy zgadniecie” najskuteczniej przyciągają do tekstów w internecie (opinie)
- 11:24 Agencja Possible dołącza do grupy Wunderman
- 11:28 Trzy nowe funkcje, które zwiększą produktywność i skuteczność komunikacji
- 11:57 SalesTube z tytułem Google Analytics Certified Partner
- 12:15 Arkadiusz Kobyłka: z Mr Target do Codemedia
- 14:37 Przepisy na letnie śniadanie z belVitą
- 14:55 Teefa in Trouble – Warszawa w filmie Bollywood
- 16:15 Maszyny samoobsługowe NCR SelfServ 83 Series już dostępne dla klientów PKO BP S.A.
- 16:53 Technologia zwiększa bezpieczeństwo kolei
- 17:29 W jadalni postaw na olejowaną podłogę
- 18:08 Nowy Fructis – superowoce dla superwłosów!
- 20:06 Q-Smart Black Edition i Flip 3 - nowe telefony myPhone w Biedronce za 299 zł i 129 zł
- 20:15 Andrzej Goleta dołączył do Adexon. Awans Mariusza Wojtkowiaka
- 20:26 Lekkoatletka Joanna Jóźwik będzie reklamowała smartfony Wiko
- 21:00 RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, ogromny wzrost Radia Akadera
- 21:09 Oktawave dostanie 2 mln zł dofinansowania na Horizon
- 21:13 Agnieszka Gładysz dyrektorem departamentu strategii i analiz rynku telekomunikacyjnego UKE
- 21:33 Dobre prognozy dla europejskiej gospodarki. To nie oznacza jednak końca zagrożeń
- 21:44 KFC wprowadza specjalną edycję telefonu Huawei 7 Plus
- 21:55 Katarzyna Kaczanowska i Bartosz Kłus w agencji Artegence
- 22:00 Rekordowy tydzień TVP Info. „Fakty” wygrały z „Wiadomości”
- 22:00 ATM Grupa szykuje kalendarz na 2018 rok z aktorami. Pozują m.in. Jakub Wesołowski i Patryk Pniewski
- 22:05 „Viridian" - nowy album Closterkeller
- 22:11 Naomi Campbell, Kate Moss i Steve McQueen w zespole brytyjskiej edycji „Vogue”
- 22:30 Boty z „czarnego rynku” propagowały fake news przed wyborami w Francji
- 22:38 Polska Organizacja Turystyczna planuje kampanię promującą Wisłę
- 22:39 Serwis „Super Expressu” z wideoblogami Kostyry, Koźmińskiego, Wąsikowskiej, Folwarskiej i Walczaka
- 22:39 Drugi sezon serialu "Westworld". 10 nowych epizodów
- 22:40 ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych
- 22:41 Małgorzata Sadowska i Łukasz Saturczak rozstali się z „Newsweekiem”
- 22:43 Udane półrocze dla Eurosportu 1. Polsat Sport stracił najwięcej
- 22:44 TVP Info nazwało kontrmanifestantów smoleńskich barbarzyńcami, a TV Republika - UBywatelami i KODomitami
- 22:45 Jakub Kłoczewiak: z UPC Polska do Allegro
- 22:46 „Twój Styl” liderem sprzedaży w kwietniu. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej
- 22:47 Michał Rachoń szarpany na kontrmanifestacji smoleńskiej. „Wykonywałem tam obowiązki dziennikarza”
- 22:48 BBC zapowiada cięcia w dziennikarskich pensjach i dodatkach, chce zaoszczędzić 80 milionów funtów
- 22:49 Robert Janowski: od 19 lat jestem pracownikiem Media Corporation, a nie TVP
- 22:50 XIX Mazurska Noc Kabaretowa hitem TV Puls. Widowisko oglądało 1,3 mln widzów
- 22:51 Zygmunt Solorz-Żak ma w akcjach 9,6 mld zł, trzy razy więcej niż Sołowow i Czarnecki
- 22:56 Chip.pl w nowej wersji bez zaplecza Burdy. „To połączenie nowoczesności z długą historią marki”
- 22:56 "Who Fears Death"- nowy serial HBO, producentem George R. R. Martin
- 22:59 Polsat przejmuje od TVP2 kolejny kabareton. Stacja pokaże XXIII Festiwal Kabaretu w Koszalinie
- 23:00 Michał Nowosielski założył agencję Bigthinkski. „Pracuję w reklamie pół życia, chciałem to jakoś uczcić”
- 23:05 Webedia Group kupuje Gry-OnLine od Empiku i wchodzi na polski rynek
- 23:11 52 proc. Polaków nie wierzy TVP, a 47 proc. Polskiemu Radiu, stacje prywatne bardziej wiarygodne
- 23:18 W USA i Francji wydawcy zwierają szyki by konkurować z Google i Facebookiem
- 23:33 Cannes Lions to nie tylko maszynka do robienia pieniędzy. To celebracja geniuszu i odwagi
- 23:44 Polska Agencja Prasowa pozywa Agorę, zebrała dodatkowy materiał dowodowy