KFC wprowadza specjalną edycję telefonu Huawei 7 Plus

Sieć restauracji KFC z okazji 30-lecia istnienia w Chinach wprowadza na tamtejszy rynek, we współpracy z koncernem Huawei, limitowaną edycję telefonów pod marką własną.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
KFC wprowadza specjalną edycję telefonu Huawei 7 Plus

7 lipca na chińskim rynku zadebiutował telefon KFC Huawei 7 Plus. To limitowana edycja wprowadzona z okazji 30-lecia istnienia marki KFC w Chinach. Steven Li, senior vice president of marketing w KFC powiedział, że partnerstwo obu marek jest znaczące ze względu na ich wspólną historię.

Obie firmy rozpoczęły bowiem swoją działalność w tym kraju w 1987 roku. - Obie firmy były świadkami wzrostu Chin przez te 30 lat. Nasza współpraca jest hołdem dla epoki – powiedział Steven Li.

grafika

Telefon wyprodukowano w liczbie 5 tys. sztuk. Ma jasnoczerwoną obudowę, a jego kolorystyka ma nawiązywać do barw marki KFC. Umieszczono na nim również wizerunek ikony marki, czyli pułkownika Sandersa. Można go kupić za pośrednictwem aplikacji mobilnej KFC lub w sklepie Tmall.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"