Archiwum z dnia 2017.09.05
- 01:09 Player.pl w zupełnie nowej odsłonie z programami nc+ i funkcją przewijania kanałów na żywo
- 02:16 Inea w kampanii „Dobrzy ludzie od internetu” przyspiesza prędkość łączy o średnio 15 proc.
- 10:53 Powrót do szkoły także dla dorosłych!
- 11:36 Zajęcia otwarte w Akademii Leona Koźmińskiego
- 12:02 Większa moc i wysoka efektywność dużych centrów danych dzięki Schneider Electric Galaxy VX
- 12:28 Radio Szczecin liderem w Szczecinie. Trójka wyprzedziła RMF FM
- 13:01 Natalia Szroeder ambasadorką lakierów hybrydowych Nails Company
- 13:17 innogy Polska reklamuje pakiet Moc i Pomoc
- 16:17 Najpopularniejsza klawiatura mechaniczna MODECOM teraz w wersji RGB - MODECOM Volcano Lanparty RGB
- 17:30 Zastój w zamówieniach publicznych bolączką polskiego sektora IT
- 17:52 Konto Jakże Osobiste – rachunek w Alior Banku tworzony przez klientów
- 17:53 Obniżenie wieku emerytalnego od 1 października 2017 roku.
- 17:58 „Nauka przez zabawę naprawdę działa!” w reklamach platformy Squla
- 21:00 Netflix nawiązał współpracę z producentem konopi w ramach promocji sitcomu „Rodzina w oparach”
- 21:00 Tomasz Czuwara w agencji Allegro
- 21:04 Annette Bening w "Film Stars Don't Die In Liverpool" romansuje z dużo młodszym
- 21:17 L'Oréal Polska rozszerza współpracę z agencją Big Picture
- 21:23 "Sky Is A Neighborhood" - nowa piosenka Foo Fighters
- 21:54 Mazowsze, Małopolska i Dolny Śląsk to najbardziej innowacyjne regiony. Pozostałe jednak szybko zmniejszają dystans
- 21:55 Piotr Urbanik project managerem Media4Fun
- 22:00 IAA 2017: BMW prezentuje elektryczny model Mini
- 22:00 Zysk netto Sare spadł do 1,8 mln zł, przychody wzrosły do 22,4 mln zł w I poł. 2017 r.
- 22:02 Marcin Dabulis creative directorem w agencji Plej
- 22:03 LG Q6 z butami w sieci Play New Balance promowany (wideo)
- 22:05 Badania fokusowe kobiet w kampanii promującej Ligunin Termostop
- 22:10 Justyna Górecka-Siupik: z OTCF do FoodCare Group, zajmie się marketingiem za granicą
- 22:15 „Kurpiodobre!” w reklamach wędlin JBB Bałdyga (wideo)
- 22:22 POT będzie promować akcję „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”
- 22:25 Dzielenie zadłużenia na kawałki w kampanii Ultimo (wideo)
- 22:26 Magdalena Wierzchowska po 12 latach pracy odchodzi z „Pulsu Biznesu”
- 22:27 Vivendi z wyższymi przychodami i zyskiem netto, liczba abonentów nc+ stabilna
- 22:28 „Ty wybierasz!” - ruszyła kampania marki Książęce (wideo)
- 22:29 Hubert Tworkowski odchodzi z Sotrendera
- 22:30 Chłopiec na gadającej zebrze zamiast Wargorra w reklamach słodyczy Wedel (wideo)
- 22:31 Karolina Pietz-Drapińska dyrektorem marketingu firmy Komputronik
- 22:32 „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, tylko „TV14” na plusie
- 22:34 Mateusz Gessler zapewnia „bezcenne niespodzianki” w kampanii Mastercard (wideo)
- 22:35 McDonald’s promuje „burgery po Twojemu” (wideo)
- 22:35 2 miliardy złotych inwestycji rocznie, wzrost liczby abonentów i stabilizacja finansów w nowej strategii Orange Polska
- 22:36 Tadeusz Płużański felietonistą „Gazety Polskiej”
- 22:37 Szef piekarni Nowel promuje pieczywo „Chrupiące z pieca” w Lidlu (wideo)
- 22:39 Historia mistrzyni świata w łucznictwie konnym Anny Sokólskiej w spocie Mazdy (wideo)
- 22:39 „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 3” od 5 września w Czwórce (wideo)
- 22:40 Arkadiusz Mierzwa kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska
- 22:40 Władimir Putin i Elon Musk przestrzegają przed rozwojem sztucznej inteligencji. „Może wywołać III wojnę światową”
- 22:41 Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski w miniserialu „Grześki wracają do szkoły” w Polsacie i WP
- 22:42 TVP kupiła program od firmy byłego współpracownika Marka Falenty i zatrudniła jego córkę w biurze reklamy
- 22:45 Rośnie oglądalność „24 godzin” w Nowa TV. „Obiecujące wyniki”
- 22:48 Duży spadek oglądalności TVP1 w dni powszednie w access prime-time. Słabe wyniki „Klanu”, „Rodzina wie lepiej” i „Jaka to melodia?”
- 22:49 Beata Biel: z Google News Lab do Grupy TVN
- 22:50 TVN24 liderem stacji tematycznych, rekordowy wynik TTV. Super Polsat zyskał najwięcej w czołówce
- 22:53 Lidl przeprosił internautów urażonych usunięciem krzyża z opakowań marki Eridanous
- 22:55 "Listy do M. 3" jesienią w kinach. Bez Macieja Stuhra i Romy Gąsiorowskiej
- 22:58 Tomasz Piątek pozwał „Gazetę Polską”, poszło o książkę „Macierewicz i jego tajemnice”. ”Opublikowali kłamstwa”
- 22:59 TVP1 zamienia miejscami „Komisariat” i „Jaka to melodia?” po bardzo słabych wynikach oglądalności
- 23:00 Maciej Orłoś w talk-show „Orłoś kontra” w telewizji WP ma być kontrowersyjny
- 23:20 Z zarządu Agory odchodzi Grzegorz Kossakowski nadzorujący AMS i nowe projekty
- 23:33 „Fakty” liderem programów informacyjnych w sierpniu. „Wiadomości” i „Teleexpress” straciły ponad pół miliona widzów
- 23:38 Monika Stukonis odchodzi, Marta Drożdż nową naczelną „Elle”